Coola/fula/billiga/dyra mopeder på BLOCKET, TRADERA och EBAY
-
-
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
den är troligen såld. skall möta upp en norrman på lördag som skall ha den i sin sommarstuga på koster-öarna. prutade lite så han hade lite soppapengar. <!-- </EdIndex> --></div>Neifelheim skrev:lägg flakan i bytesförslag då
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
-
<!-- </EdIndex> --></div>
aha! jag får väl ta o gratuleraNiklasHögberg skrev:den är troligen såld. skall möta upp en norrman på lördag som skall ha den i sin sommarstuga på koster-öarna. prutade lite så han hade lite soppapengar.Neifelheim skrev:lägg flakan i bytesförslag då

Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
-
..... <!-- </EdIndex> --></div>Neifelheim skrev:aha! jag får väl ta o gratuleraNiklasHögberg skrev:den är troligen såld. skall möta upp en norrman på lördag som skall ha den i sin sommarstuga på koster-öarna. prutade lite så han hade lite soppapengar.Neifelheim skrev:lägg flakan i bytesförslag då
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Crescent moped, 5500:-
http://www.blocket.se/alvsborg/Crescent_moped_39758530.htm?ca=6&w=3
http://www.blocket.se/alvsborg/Crescent_moped_39758530.htm?ca=6&w=3

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Yamaha fs1, 4000:-
http://www.blocket.se/gavleborg/Yamaha_fs1_39771835.htm?ca=6&w=3
http://www.blocket.se/gavleborg/Yamaha_fs1_39771835.htm?ca=6&w=3

-
Hallo Niklas
Men du fortalte meg at du ikke tjene noen penger på mopeden. Du sa det var et tap. Nå er jeg litt skuffet på deg faktisk. <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg skrev:tackar tackar. äntligen sålt en moped dessutom med skaplig förstänst.Neifelheim skrev:aha! jag får väl ta o gratuleraNiklasHögberg skrev:den är troligen såld. skall möta upp en norrman på lördag som skall ha den i sin sommarstuga på koster-öarna. prutade lite så han hade lite soppapengar.Neifelheim skrev:lägg flakan i bytesförslag då
Hallo Niklas
Men du fortalte meg at du ikke tjene noen penger på mopeden. Du sa det var et tap. Nå er jeg litt skuffet på deg faktisk. <!-- </EdIndex> --></div>
- Lasse väss
- Forumsponsor
-
- Kontakt:
Men Niklas då, nu får du skicka tillbaka lite pengar till norrmannen. / P <!-- </EdIndex> --></div>Ola Norman skrev:NiklasHögberg skrev:
tackar tackar. äntligen sålt en moped dessutom med skaplig förstänst.
Hallo Niklas
Men du fortalte meg at du ikke tjene noen penger på mopeden. Du sa det var et tap. Nå er jeg litt skuffet på deg faktisk.
Please consider the environment before printing this message.
-
samt att ja pruta flera tusen direkt till honom på utgångspriset! <!-- </EdIndex> --></div>
inget uppgjort än. så ja kan strunta i de hela faktiskt! o ja har aldrig snackat något om att tjäna eller icke tjäna.Patrik skrev:Men Niklas då, nu får du skicka tillbaka lite pengar till norrmannen. / POla Norman skrev:NiklasHögberg skrev:
tackar tackar. äntligen sålt en moped dessutom med skaplig förstänst.
Hallo Niklas
Men du fortalte meg at du ikke tjene noen penger på mopeden. Du sa det var et tap. Nå er jeg litt skuffet på deg faktisk.
samt att ja pruta flera tusen direkt till honom på utgångspriset! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
-