Du ska ha klockan så långt ut på tappen som möjligt när du kollar kastetRexxy skrev:Ny vevstake monterad med STOR möda.whops:
Om du har klockan alldeles bredvid "v-blocket" så visar den fel (för lite)
Du ska ha klockan så långt ut på tappen som möjligt när du kollar kastetRexxy skrev:Ny vevstake monterad med STOR möda.whops:
Min är ju inte vinklad nu, och att slipa ur så mycket i cylindern gör så det blir hål!Svartsjö skrev:Det har/hade jag åxå tror jag men iofs. var cylle lite urfilad för att den skulle få plats och jag hade åxå en sån vinklad distans i plast som finns att köpa.
Jasså? Har ju funkat hittills. Men då gör jag så nästa gång.Braxmatte skrev:Du ska ha klockan så långt ut på tappen som möjligt när du kollar kastetRexxy skrev:Ny vevstake monterad med STOR möda.whops:
Om du har klockan alldeles bredvid "v-blocket" så visar den fel (för lite)
Och V-blocken när röven....**ler***56:an skrev:Klockans spets på den slipade ytan mellan gängan och spåret för halvmånen eller krysskilen
Eller 56:an....det är top off the speed....****ler***billykid skrev:Och V-blocken när röven....**ler***56:an skrev:Klockans spets på den slipade ytan mellan gängan och spåret för halvmånen eller krysskilen
billykid skrev:Eller hur...56:an....det är top off the speed....****ler***billykid skrev:Och V-blocken när röven....**ler***56:an skrev:Klockans spets på den slipade ytan mellan gängan och spåret för halvmånen eller krysskilen
Kommer du nära vibbar ...på typ..min 6hp...cylle.56:an skrev:Klockans spets på den slipade ytan mellan gängan och spåret för halvmånen eller krysskilen