Frolzon skrev:Jag måste väl skriva samma sökord som du gjorde, för att få ett rättvist svar, eller...
Nej, det behöver du inte, en eller flera har ingen betydelse i sammanhanget och egentligen skulle man lägga ihop båda för att få ett rättvist svar, alltså c:a 124.000 träffar
Soplocksbulten ger nästan 7 millioner träffar Tydligen ett vanligare skruvförband än man kan tro
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Frolzon skrev:Jag måste väl skriva samma sökord som du gjorde, för att få ett rättvist svar, eller...
Nej, det behöver du inte, en eller flera har ingen betydelse i sammanhanget och egentligen skulle man lägga ihop båda för att få ett rättvist svar, alltså c:a 124.000 träffar
Ca:124 000? Min Google räknar antagligen fel för den lyckades bara hitta 99 000 sammanlagt i så fall, men det har ju ingen betydelse i sammanhanget.