TolvNollNio skrev:Jahapp, då var det färdigkört med 1209:an för ett tag.
Tyckte det lät inte som vanligt förra veckan under en snabbtur till ica m.m.
Tog idag av svänghjulskåpan och jodå, svänghjulet gick att dra både hit och dit.. Nä, muttern var inte lös.
Så den får stå ett tag. har fler trasiga fordon..
Skulle behöva Jossan, Zappafan och kanske lackar-Mona för att komma ifatt
Nåja, solen skiner mest hela dagarna och Mustang-cabben (en Cross B) funkar någorlunda så det är bara att bita ihop och komma igen
pnilz skrev:
Jo 25grader i skuggan och strålande sol! Igår var vi hos Stellan Egeland och tittade på båtar, hojar luktade i gamlabensintankar och körde kultändare, det var trevligt!
Kul!
Zappa borde reagera snart och vilja se bilder
Jo det var kul! Han har mycket gammalt pund! Svea fick en burk med alger så hon är också glad!
Hur går det med tutan har kniven kommit fram ännu .
Polisen har tydligen inte helt slutat kolla moppar: Olovlig körning i Varekil.
Polispatrull stoppar och kontrollerar en moped vid Västra Röd. Mopeden går alldeles för fort och misstänks därför ha ändrats till motorcykel. Föraren, en 15-årig pojke misstänks för olovlig körning och mopeden tas i beslag.
pnilz skrev:
Jo 25grader i skuggan och strålande sol! Igår var vi hos Stellan Egeland och tittade på båtar, hojar luktade i gamlabensintankar och körde kultändare, det var trevligt!
Kul!
Zappa borde reagera snart och vilja se bilder
Ja bilder för tusan, har ju racklat & hamnat i sommarjobb på kommun ett tag (gräsklippning ,trimning..) ,fan jag som hade tänkt lååångsemester, kul att träffa lite nya tokjävlar iaf. (fast en del känner man sen förut..)
kul att se gamla Bettan i drift ,inget nytt hastighetsrekord?
Nä, Bettan har gått i pension så hon inte slits i onödan på. Nu ska hon stå och mysa i classic motors monter för de som är sugna att se en fin originalmoppe.
pnilz skrev:
Vi vet ju alla vilket ditt stora intresse är!
Tror knappast det är många som vet att MC är mitt stora intresse. Är det trivsamt på ön?
Tämligen säker på att detta är Hasse.... maskeringen det pratas om är nog fetvadden som är kvar..verkar dock skumt att han fattat tycke för puch...men även han kanske har lyckats välja rätt till slut,fick väl bli så när han inte hittade en fräsch crääääschääänt....
Raketsport skrev:Utan internetanslutning och ingen support att ringa förrän imorgon. Tur man har mobilsurf i alla fall.
Bilder från helgen kommer då jag får anslutning till nätverket.
Nätverkskabeln är tydligen avgrävd eller sönder plöjd. Internet kommer att ligga nere tills efter helgen
Ska ladda upp lite bilder från Monas mobil så ni får se festivalen och marknafsfynden.
Min mobilkamera är usel tyvärr