Artikeln är politisk propaganda som grundas på synen att välfärden ökar när BNP ökar. BNP ökar utan att välfärden ökar om vi går på toaletten dubbelt så ofta och gör av med mer papper och vatten eller om kungen bygger 100 nya slott.
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
56:an skrev:Helt rätt Micke S. Jämför "bananrepublik" som kan ha hög BNP men en svältande befolkning
Ryssland ?
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Svältande? Frågar man nån i väst är det nog så men säkert inte om man skulle ställa frågan där.
"Svältåren" var väl under 1990-talet och i början av 2000-talet då ekonomin skulle integreras med väst
Är du påläst har du säkert uppmärksammat att man nu försöker utöka med fler vägar.
Grekland är rykande aktuellt och står nu och väljer mellan två vägar
Ja och där lär han inte ha fått någon input som gynnar löntagare, pensionärer och sjuka. Men, han har ju chansen att antingen visa vad han går för ett tag eller döda det Socialdemokratiska partiet så vi får hoppas att han kan styra skutan i rätt rikning.
Om det vore någon ordning borde han bara ha fått en provperiod på 6 månader och sedan få kicken om han inte gör något varje vecka för sina väljare.
Jag tror inte längre påatt ska jag sä da. Som jag sa tidigare ser jag sosseregeringen som en dockteater där folket är publiken, sos dem. är dockorna och kapitalisterna + EU byråkratin är dom som sitter gömda nånstans bakom scenen och rycker i trådarna
det som jag tycker är mest anmärkningsvärt är att sveriges största parti
inte hade en enda person som dög till partiledare.
visserligen är ju fackföreningsrörelsen väldigt nära sossarna, men ändå.