Hur många mopeder har ni?
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
-
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
-
-
-
-
-
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kom igen nu Alabamamannen och Dr.Novolette! Nu vill vi veta 
Räkna funkisar och sedan alla objekt. Skippa enskilda ramar å sånt som ligger hundra år bort från räddning, ska ni ta med dom får ni väl stå och räkna i flera dygn
<!-- </EdIndex> --></div>

Räkna funkisar och sedan alla objekt. Skippa enskilda ramar å sånt som ligger hundra år bort från räddning, ska ni ta med dom får ni väl stå och räkna i flera dygn

//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja ni har ju haft hela norra delen av sverige att samla upp objekt på så jag misstänker det är rätt många däruppe
håller med jossan kom igen nu å berätta båda två...vi är ju nyfikna ju

![[get_real] staff_36-1](./images/smilies/staff_36-1.gif)
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
- pangerva
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dammsugit hela Norrland alltså 
Var lite medmänskliga och dela med er
Alabamamannen (läs: Alla ha mannen)
Och doktorn borde väl med sin titel känna medmänsklighet och hjälpa sina medmänniskor 
eller :meangreen: <!-- </EdIndex> --></div>

Var lite medmänskliga och dela med er

Alabamamannen (läs: Alla ha mannen)

eller :meangreen: <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->"Dammsugit Norrland" ha ha ha tillåt mig storle..
Jag kan ju bara meddela att det finns det många andra som gör (ingen nämnd). Nog har det bidragit med ngn moppe till samlingen både för mig å mr Alabama. Men det mesta har oftast passerat våra näsor pga upptrissade priser av div. Tjockhultare..
Det är många släpvagns lass som jag tårögt sett passera på gatan bla. ett veckan som var. Det var fyllt till brättet med Puch å Zundapp på väg mot Göteborg å Gotland. å jag var en klar 2a hade inte en chans
Kan ju meddela att många av våra moppar kommer från södra sverige bara som ett exempel bägge alabamamannens skoteretter samt även den däringa konstiga Victoria skotern.
å då kan ni ju tänka er hur många priser är här uppe när vi tom hellre betalar 1000lappar i frakt på en moppe från Södermåla..
Det är den bistra sanningen från moped eldoradot Norrbotten.
Men nog händer det att man hittar ett fynd (vilket ni även gör) men oftast är det ryktesvägen för på annonserna ska man vara djävligt snabb eftersom det sitter nasare som byggt upp hela sin vardag med att lusläsa blocket å div annonsblad.
men ni i Umeå verkar ha en hel del fynd runt er bla en Björnborg som alabamamannen behandlar samt en sån där minicrescent med tanken under pakethållaren i superskick som jag var å hämtade i Vännäs förra veckan.. <!-- </EdIndex> --></div>
Jag kan ju bara meddela att det finns det många andra som gör (ingen nämnd). Nog har det bidragit med ngn moppe till samlingen både för mig å mr Alabama. Men det mesta har oftast passerat våra näsor pga upptrissade priser av div. Tjockhultare..
Det är många släpvagns lass som jag tårögt sett passera på gatan bla. ett veckan som var. Det var fyllt till brättet med Puch å Zundapp på väg mot Göteborg å Gotland. å jag var en klar 2a hade inte en chans

Kan ju meddela att många av våra moppar kommer från södra sverige bara som ett exempel bägge alabamamannens skoteretter samt även den däringa konstiga Victoria skotern.
å då kan ni ju tänka er hur många priser är här uppe när vi tom hellre betalar 1000lappar i frakt på en moppe från Södermåla..
Det är den bistra sanningen från moped eldoradot Norrbotten.
Men nog händer det att man hittar ett fynd (vilket ni även gör) men oftast är det ryktesvägen för på annonserna ska man vara djävligt snabb eftersom det sitter nasare som byggt upp hela sin vardag med att lusläsa blocket å div annonsblad.
men ni i Umeå verkar ha en hel del fynd runt er bla en Björnborg som alabamamannen behandlar samt en sån där minicrescent med tanken under pakethållaren i superskick som jag var å hämtade i Vännäs förra veckan.. <!-- </EdIndex> --></div>
- pangerva
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja nu behöver vi inte spekulera mer, för en tydligare redogörelse än den från Dr Novolette kan man nog inte få. 
Det kan konstateras att det är ganska fantastiskt hur mycket det trots allt finns kvar av alla gamla mopeder

Det kan konstateras att det är ganska fantastiskt hur mycket det trots allt finns kvar av alla gamla mopeder

Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt: