<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jodå, vad skulle man göra utan den Nä så allvarligt är det inte, det är mest kul å se vad andra har för tok för sig.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ehrrrm... vad är Facebook för nåt? Är det nåt man kan äta?
Ärligt talat har jag inte hajat vitsen med ett community där alla häver ur sig "nu ska jag äta en banan" etc... eller "vi möttes för 20 år sen vid en buskur i södra långtbortistan, får jag bli din vän?"
<!-- </EdIndex> --></div>
Patrik '83. Livin' for speed!
Honda CB 750 '79 Åkafortstormoppe
Gilera Touring '75? Röer å finer!
Ancillotti?/Fantic? Trial 50 '7x, Bushojen.
KTM Comet 504S/Puch 4-vxl '71? Risbusken/Råttsoffan/Sophögen...
Dakota '74 blå, Under långsam renov...
Dakota '72 guld, Väntar på renov...
Saknar: Obegränsat med deg, många puchmodeller, bl.a M50 Jet eller Racing.
2takt68 skrev:facebook är nog bra till mycke men jag håller mig nog till detta forum istället alltså inget facebook här
Håller med Facebook är till för nyfikna personer i en sandlåda
Eller för folk som har lätt att vara allmänt social och inte gömma sig bakom diverse nick... Ang nyfikenheten så är det väl inte att vara nyfiken genom att läsa vad folk SKRIVER snarare dom som undrar vad som skrivs <!-- </EdIndex> --></div>
Puchen skrev:Ehrrrm... vad är Facebook för nåt? Är det nåt man kan äta?
Ärligt talat har jag inte hajat vitsen med ett community där alla häver ur sig "nu ska jag äta en banan" etc... eller "vi möttes för 20 år sen vid en buskur i södra långtbortistan, får jag bli din vän?"
Väldigt bra valda ord, håller med dig till 100% <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Em polare fixade ett sånt "konto" till mig för många år sedan, sedan satt jag där en halv kväll utan att fatta varför eller till vilken nytta. Har aldrig vart där sedan dess <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har gått med för att hitta igen gamla vänner eftersom jag flyttat en del i mina dagar. <!-- </EdIndex> --></div>
tompa skrev:Jag tycker den här sidan har börjat blivit rena fejsbook, kolla vilka trådar:
bjursingen 15år
Raketsports receptbank!!
Kolla, det här har jag köpt!!
NATTSUDD , Här skriver man nåt på natta
Hårdrockare, ni missar väl inte SVT nu fram till midnatt!!
Slåss om flest inlägg tråden
Kan hålla med till viss del men inte om "kolla, det här har jag köpt" den tråden är ju nästan helt mopperelaterad. Sen tycker jag också att det är lite konstigt med recepttips men jag är ju inte intresserad av mat. Och att bjusingen fyller moppe? det var ingen som klagade varken när Jossan eller Mona gratulerades så jag ser inget fel med att gratulera någon som får börja köra moped. Nattsudd och slåss om flest inlägg-tråden är ganska bra ändå för ibland känns det inte nödvändigt att starta en helt ny tråd om det är något litet man sitter och funderar på. Och hård-rock ger jag blanka tusan i men det är ju bara jag det. <!-- </EdIndex> --></div>
Adam Karlsson
Volvo 142 1969
Crescent Saxoped 1139 Sport 1959
Crescent 2000 1958
Crescent Autoped 1955
Apollo Motorette 1957
Zündapp Combinette 1954
Diverse Veterancyklar https://photos.app.goo.gl/LvU8Uka8xyXbk2GL7
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tycker att det är bra att kunna prata lite om andra saker än mopeder på ett forum med återkommande besökare. Många av oss är ju "forum-kompisar" och har ofta fler intressen än mopeder & fordon, några exempel är musik, film, mat, elektronik (mobiler) etc. och att vara trevlig mot varandra som att gratta och önska en trevlig helg kan väl aldrig vara fel.
Det man inte är intresserad av behöver man helt enkelt inte läsa. <!-- </EdIndex> --></div>
Raketsport skrev:Jag tycker att det är bra att kunna prata lite om andra saker än mopeder på ett forum med återkommande besökare. Många av oss är ju "forum-kompisar" och har ofta fler intressen än mopeder & fordon, några exempel är musik, film, mat, elektronik (mobiler) etc. och att vara trevlig mot varandra som att gratta och önska en trevlig helg kan väl aldrig vara fel.
Det man inte är intresserad av behöver man helt enkelt inte läsa.
håller till fullo med dig om att det e trevligt att kunna prata om annat. de e ju risk att de blir för mkt moppesnack till slut. ja läser dagligen o kollar de flesta trådarna. vore det koncentrerat på bara moppe så skulle inte ja bli långvarig. sen e de ju upp till var o en o läsa de man har intresse av. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Raketsport skrev:Jag tycker att det är bra att kunna prata lite om andra saker än mopeder på ett forum med återkommande besökare. Många av oss är ju "forum-kompisar" och har ofta fler intressen än mopeder & fordon, några exempel är musik, film, mat, elektronik (mobiler) etc. och att vara trevlig mot varandra som att gratta och önska en trevlig helg kan väl aldrig vara fel.
Det man inte är intresserad av behöver man helt enkelt inte läsa.
håller till fullo med dig om att det e trevligt att kunna prata om annat. de e ju risk att de blir för mkt moppesnack till slut. ja läser dagligen o kollar de flesta trådarna. vore det koncentrerat på bara moppe så skulle inte ja bli långvarig. sen e de ju upp till var o en o läsa de man har intresse av.
Exakt. Man börjar ju alltid med att scanna av "allmänt snack", Å gillar man inte annat än moppar, ja då kan man ju alltid skippa den katekorin <!-- </EdIndex> --></div>