Finns det någon chans att få se denna stenhårda maskin på något rally eller så nästa år ? <!-- </EdIndex> --></div>
Nä, det är inget Humbug utan bara vanligt arbeteHumbug skrev:jag försöker komma underfund med hur du har fått ihop det hela...men hur jag än knåpar och funderar, så kommer jag inte fram till lösningen...så säg mig, är du stjärnforskare åt NASA?
peezee skrev:Chickenracet är ju ett måste och sen går det ett par rallyn per år i Jonsered så där måste jag ju också vara och gasa lite!!! Jag är inte stjärnforskare, jag kan ju bara suga åt mig av sådana kommentarer!!! Men jag har tagit emot ett par stjärnsmällar i mina dar... Det kanske är tippset!!!
Det går inte att göra sånt här på "beställning"Humbug skrev:Jag måste bara säga, att alla jag visat moppen för, säger att den är unik, stört cool! Du har inte funderat på o bygga på beställning o sälja? du kan ju tjäna en del;)
Kanske e för komplicerat för min del, men tycker det är klart ballaste jag sett (förutom conrads vattenkylda motor). Men helt klart skitball!