Sedan ska jag fundera på om jag ska överraska med någon bild ifrån boden.
Vi får se
Den där ordningen har DU väl va kom nu me nåt foto
Det var riktigt fina bilder på snobbiga garage å modernt jox jag fick även en känsla av TV spel å associationer till filmer som Toy story, ice age å även den nya data animerade filmen Avatar <!-- </EdIndex> --></div>
Sedan ska jag fundera på om jag ska överraska med någon bild ifrån boden.
Vi får se
Den där ordningen har DU väl va kom nu me nåt foto
Det var riktigt fina bilder på snobbiga garage å modernt jox jag fick även en känsla av TV spel å associationer till filmer som Toy story, ice age å även den nya data animerade filmen Avatar
Jasså det är sådana filmer du kollar på, själv har jag inte sett en enda av dom <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja gubben är ju snart pancho..å man har ju ungar som gluttar på dessa hela filmer hela tiden men pangerva kanske är gammelgosse dessutom har ju Avatar nyligen haft premiär på bio men det kanske han inte går på..
hur som helst bidrar jag med en bild på min välpackade Duett.. slå detta om ni kan: 1st 25lit soppadunk, 1snöslunga, 2st mopeder, 2st scanbackar,1st snöbjörn (snöskyffel) samt ett crossbakdäck åsså jag å hunden förståss <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ska sannolikt gå på bio senast onsdag (med fribiljetter som går ut 20/1).
Är det då Avatar man ska gå på? Jag trodde det var Snabba Cash eller Luftslottet som sprängdes. <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
pangerva skrev:Ska sannolikt gå på bio senast onsdag (med fribiljetter som går ut 20/1).
Är det då Avatar man ska gå på? Jag trodde det var Snabba Cash eller Luftslottet som sprängdes.
Vad blev det för bio då ?
Är väl dock mest skit på bio nuförtiden med massa överdrivna dataeffekter och samma actionsekvenser i 57 olika vinklar.
Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
pangerva skrev:Ska sannolikt gå på bio senast onsdag (med fribiljetter som går ut 20/1).
Är det då Avatar man ska gå på? Jag trodde det var Snabba Cash eller Luftslottet som sprängdes.