MCB 1159 en stummis den med väl?

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
Mumkas

Re: MCB 1159 en stummis den med väl?

Inlägg av Mumkas »

Ajajaj, det inte händer mycket här, men har i alla fall rivit ratbruxen helt och fått upp ramen i lägenheten och fått ännu ett steg åt fel håll. Undre lagerskålen i styrhuvudet trillar ut av sig själv och exakt samma med en ny kopia jag har. Det ser ut på bilden att den är en spricka i styrhuvudet som är orsaken till det. Kanske nån gång i tiden den har lastats för tungt och kört ned i ett potthål? Hoppas det var pilsnerbackar i så fall och att flaskorna höll. :lol:
Det går att lösa, men få se mer hur det ser ut när jag fått ramen ren. Jag misstänker att jag kan få klagomål om jag tvättar den i badrummet, så jag får krypa till korset att ta den till OK GDS för att göra det när lusten faller mig in. Just nu har arbetet lagts på att sätta MC'n i vinterdvala och dags för detsamma för klenstummisen :)
IMG_3193.jpg
Apollo 8037, klenstummis. MCB 1159 fetbrux som kan bli nåt roligt.
Användarens profilbild
ESGEE

Re: MCB 1159 en stummis den med väl?

Inlägg av ESGEE »

Är ju på Vintern allt med projekt görs, hade tagit badkaret alla dar i veckan, Yes och borste skulle göra underverk.
2st K50 och NV5 och en MCB 1293 E-type samt DBS Sport. Sen ett 27tal mc, och för mycket bilar
Alla fordon trots ålder ska man ha i gång....
Skriv svar