<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bygg en eldkastare,Fotogen i högtryckstvätten och ett gnistagregat vid munstycket.
Gnistagregat en tändspole och en oselator.
Jag tror att snön smälter ganska snabbt <!-- </EdIndex> --></div>
Raketaren skrev:*äkelpekkasin* hmmm går det att så skotrar eftersom den är i växthuset, mmm man skulle kanske beställa ett skott av dig för nästa vinter
Självklart!!. Jag skickar en påse yamaha venture-frön meddetsamma . <!-- </EdIndex> --></div>
2takt68 skrev:Så här ser det ut hos mig nu på förmidagen 2,5 mil öster om GBG.
Men lite fränt är det ändå med så mycke snö här nere,även om man börjar tröttna på det.
Man får hoppas att det blir en kanonvår,tänk när man tar ut moppen när solen har börjat värma vägen är snöfri och det ligger snö kvar i dikena.
Då är det inte svårt att stanna upp och ta sig en kopp kaffe och bara njuta.Nä snöskottning väntar ha det gott alla
Skönt se att snön faller jämt över hela Sverige Måste även få säga
att du bor fruktansvärt vackert - ser ut som en solig tavla
Man tackar grannen,det är mitt föräldrarhem som jag å frugan köpte för 10 årsedan.Det är gör ju inte ont att man har 100m till närmsta sjö heller så jag är nog svårflyttad.Kaffet står på om du har vägarna förbi <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Snacka om gött - Inte omöjligt då jag har min bror i Skara och vägarna förbi Jönköping me, Lagt till i minnet och samma för dig naturligtvis om du
är och semestrar norröver - kaffet puttrar med jämna mellanrum. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja då var snön borta från balkongen. Fick slänga ner ca 4 kubikmeter på altanen för att därefter skotta ut nästan det dubbla i trädgården.
Phhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Och nu är det minus 12 ute <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->vi har snart -24.....
Jag stod å titta när bonden som skottar vår väg for i diket å tänkte direkt, nu får ja fan ta å skotta mig fram te verkstan å plocka ut damens florida för snuset i dosan börja tryta å jag visste att de inte fanns nog för att sitta insöad en dag te, men när allt såg som mörkast ut då kom han tuffandes runt hörnet å fixa rena autobahn ner te matkassen... oj va glad man e för att ha bonnen!! <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström skrev:Inte för att jag snusar men kan förstå vilket dilemma det skulle bli utan snus.
ohh du skulle bara veta, att vara insöad med 2 små pojkar som inte får utlopp för sin energi så är snuset en liten tröst just vid de tillfället <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ha ha utemöbler på plats solsken och en nyfunnen grill då är allt redo för våren då Tompa <!-- </EdIndex> --></div>