Ja en artonåring vore ju inte felHillBilly skrev:En liten Talisker 18 årig är perfekt
vad finns i ditt glas en lördag?
-
Alabamamannen
Re: re
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
<!-- </EdIndex> --></div>
-
Alabamamannen
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Just nu, KAFFE!
strax dax att leka hantverkare, ska hjälpa brorsan att lägga golv... <!-- </EdIndex> --></div>
Monark 1209 - 1978
Monarped M578 - 1957
Simson Schwalbe - 1965
http://www.mopedkultur.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Monarped M578 - 1957
Simson Schwalbe - 1965
http://www.mopedkultur.se" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Conrad Engström
-
dr.novolette
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
Så det blir nog bara CubaCola i glaset i natt sen somnar man som vanligt till en film. För mig är skillnaden mellan att jag såg eller sov en film ingen. <!-- </EdIndex> --></div>
jepp här e de kaffe som gäller har projekt på huset (som vanligt). Håller just på att montera in en glasvägg i övre toan å när man född med lagen om alltings jävlighet så hamnar det rör precis där. Så jag har fått svetsa ihop en ram av rostfritt som jag kommer att klä med borstade påtar. denna fungerar som en distans (det finns ju att köpa distanser som tillbehör men dom var såklart för smala...) sedan monterar jag en specialtillverkad ram i rostfritt som gör att fönstret blir 100% vattentätt. Samtidigt håller jag på i nedre badrummet å monterar en glasdörr till den duschen å monterar även en handgjord karm (rostfritt) till bastun samt en rostfri avslutnings ram till betongglaset.ponras skrev:Just nu, KAFFE!![]()
strax dax att leka hantverkare, ska hjälpa brorsan att lägga golv...
Så det blir nog bara CubaCola i glaset i natt sen somnar man som vanligt till en film. För mig är skillnaden mellan att jag såg eller sov en film ingen. <!-- </EdIndex> --></div>
-
Conrad Engström
- pangerva
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dr'n!
Handgjord karm i rostfritt till bastun låter fint, men om den blir varm blir det farligt. Men du har säkert tänkt på det och har en förklaring.
Handgjord karm i rostfritt till bastun låter fint, men om den blir varm blir det farligt. Men du har säkert tänkt på det och har en förklaring.
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
-
dr.novolette
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
-
Conrad Engström
- zappafan
- Forumsponsor
, kanske inte alla har 45 mopeder på lagerhyllan... 
let's have another pint..
Ber om ursäktConrad Engström skrev:Vi har inte sett den monterad änzappafan skrev:Ett gäng sånahära..
& sen krama min EKF motor..![]()
let's have another pint..
<!-- </EdIndex> --></div>Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..