Chopper bygge, kanske smula nyare.

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
Pop

Inlägg av Pop »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jaha, ja, fan dom där grabbarna vet hur man böjer och fogar plåt :) brukar stå en rätt jävla skön bubbla där och så vet jag att någon av dom äger en lowrider med ekerfälgar, shysst som fan :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Pop skrev:jaha, ja, fan dom där grabbarna vet hur man böjer och fogar plåt :) brukar stå en rätt jävla skön bubbla där och så vet jag att någon av dom äger en lowrider med ekerfälgar, shysst som fan :wink:
ja, dom grabbarna kan allt om plåt, tycker man. bubblan är cool, lite skev vinkel på bakhjulen dock, men frän är den.

lowridern, är en taksänkt plyma....riktigt skön bil :wink: och inom kort kommer det stå 2 50 tals pickuper utanför :) <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bild

galet svårt o ta kort med mobilen på klarlackat....blev ett helt annat djup, och nu kan jag berätta att det inte är långt kvar innan provtur! <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->projektet har stannat upp. Och tyvärr så är det bara o svarva distanser kvar, samt lacka o dona...säkert mer....men helt dött äre inte :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar