Farsans raket.
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
- Lasse väss
- Forumsponsor
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
- Lasse väss
- Forumsponsor
- Lasse väss
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu fick jag ett desperat behov av sånna "kuddar". Ja den som lever får väl se, men det kanske dyker upp nå´n gång. Tänkte lägga in lite bilder eftersom objektet har kommit på hjul idag och fått smaka sol. (Alltid sol i Karlstad
!
Efter en tvätt ska det nog bli bra, just nu är det mycket damm och feta fingrar på den. Ja alltså, dom feta fingrarna sitter fortfarande kvar på mig, men avtrycken efter dom sitter på moppen...
Varsågoda, dagens bilder på "Holken´s gammla moppe.
Sorry för sista bilden, den trillade ikull!

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>

Efter en tvätt ska det nog bli bra, just nu är det mycket damm och feta fingrar på den. Ja alltså, dom feta fingrarna sitter fortfarande kvar på mig, men avtrycken efter dom sitter på moppen...
Varsågoda, dagens bilder på "Holken´s gammla moppe.
Sorry för sista bilden, den trillade ikull!

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är väl det ultimata, men dels så blir det ingen klarlack på den. Och sen så hade jag inte alla dekalerna förrän igår pga av ett missförstånd vid beställningen. (Ingen skugga över ettan, det var nog mitt eget fel!) Så skulle jag ha väntat in dom så hade farsans födelsedag passerat utan presenten. Men vid nästa renovering, 2061 då ska jag göra så
<!-- </EdIndex> --></div>

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
När fyller han? ...eller när ska han få den? <!-- </EdIndex> --></div>Rocketeer skrev:Det är väl det ultimata, men dels så blir det ingen klarlack på den. Och sen så hade jag inte alla dekalerna förrän igår pga av ett missförstånd vid beställningen. (Ingen skugga över ettan, det var nog mitt eget fel!) Så skulle jag ha väntat in dom så hade farsans födelsedag passerat utan presenten. Men vid nästa renovering, 2061 då ska jag göra så