Farsans raket.

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det ska vara gråa gummikuddar med ett N för Nymans i hålen på verktygslådan. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketsport skrev:Det ska vara gråa gummikuddar med ett N för Nymans i hålen på verktygslådan.
Finns det att få tag på sådana :? (nytillverkat) ? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Inte än i alla fall.
Ska dra iväg ett foto på dom idag, har aldrig lyckats få med dom på bild. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Rocketeer

Inlägg av Rocketeer »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här behöver man tydligen inte vänta speciellt länge på att få svar. :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har du fått dit guldranden på din tank ? <!-- </EdIndex> --></div>
Rocketeer

Inlägg av Rocketeer »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Inte än. Men jag laddar för det :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

Rocketeer skrev:Inte än. Men jag laddar för det :lol:
Det kan behövas :headbang: <!-- </EdIndex> --></div>
Agent.007

Inlägg av Agent.007 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hittade en bild på hur gummikuddarna till verktygslocket ska se ut.
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Rocketeer

Inlägg av Rocketeer »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu fick jag ett desperat behov av sånna "kuddar". Ja den som lever får väl se, men det kanske dyker upp nå´n gång. Tänkte lägga in lite bilder eftersom objektet har kommit på hjul idag och fått smaka sol. (Alltid sol i Karlstad 8) !

Efter en tvätt ska det nog bli bra, just nu är det mycket damm och feta fingrar på den. Ja alltså, dom feta fingrarna sitter fortfarande kvar på mig, men avtrycken efter dom sitter på moppen...

Varsågoda, dagens bilder på "Holken´s gammla moppe.

Sorry för sista bilden, den trillade ikull! :?

Bild

Uploaded with ImageShack.us

Bild

Uploaded with ImageShack.us
Bild

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
tture

Inlägg av tture »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->mycket fin renovering thumb_up . <!-- </EdIndex> --></div>
Oldie

Inlägg av Oldie »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->en dum fråga, men brukar man inte klarlacka utan på dekalerna? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
JanneL
Forumsponsor

Inlägg av JanneL »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->vissa gör det för att skydda dekalen men det är inte gjort på det viset när det "begav sig" <!-- </EdIndex> --></div>
Oldie

Inlägg av Oldie »

kejsaren skrev:vissa gör det för att skydda dekalen men det är inte gjort på det viset när det "begav sig"
dvs det finns inget rätt och fel(?) sorry om jag snodde din tråd lite <!-- </EdIndex> --></div>
Rocketeer

Inlägg av Rocketeer »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är väl det ultimata, men dels så blir det ingen klarlack på den. Och sen så hade jag inte alla dekalerna förrän igår pga av ett missförstånd vid beställningen. (Ingen skugga över ettan, det var nog mitt eget fel!) Så skulle jag ha väntat in dom så hade farsans födelsedag passerat utan presenten. Men vid nästa renovering, 2061 då ska jag göra så :D <!-- </EdIndex> --></div>
Oldie

Inlägg av Oldie »

Rocketeer skrev:Det är väl det ultimata, men dels så blir det ingen klarlack på den. Och sen så hade jag inte alla dekalerna förrän igår pga av ett missförstånd vid beställningen. (Ingen skugga över ettan, det var nog mitt eget fel!) Så skulle jag ha väntat in dom så hade farsans födelsedag passerat utan presenten. Men vid nästa renovering, 2061 då ska jag göra så :D
När fyller han? ...eller när ska han få den? <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar