Blöjpilen i ravinen - sanning eller myt? Nu med bilder

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
HUSQVARNA SPORT
Inlägg: 1461
Blev medlem: 27 nov 2007, 00:00
Ort: Sollefteå

Inlägg av HUSQVARNA SPORT »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Klart att du ska renovera själv en del bitar kann du plocka från en novolett ram. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag skrev utifrån att Pälle själv sa att han ville hänga upp den på väggen <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Pälle
Inlägg: 2954
Blev medlem: 28 mar 2009, 00:00
Ort: Örnsköldsvik

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Näe, mina svetskunskaper skulle jag inte visa upp här på forumet i första taget. Pinnsvets är min melodi, hjälpligt :lol:

Jag har dock bekanta som kan hantera en svets med bravur och ett flertal Novolettevrak finns i min närhet så det skulle inte alls vara omöjligt att få till nåt som kanske liknar en "ratblöjpil" :lol: Kanske t o m få till nåt som liknar en blöjpil i bruksskick för motor det har jag på hyllan och svärfar har en renoverat blöja att kika på för referenser.

Inget är omöjligt! Alternativet är annars att hänga den på väggen.

Det troligaste utfallet är dock att jag och Doktorn kommer överens och att den hamnar hos svetsvirtuosen i norr. Ni får väl se :!: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hur du än gör Lycka till pälle :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Pälle
Inlägg: 2954
Blev medlem: 28 mar 2009, 00:00
Ort: Örnsköldsvik

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jahapp, nån som vet vad som hänt med Doktorn? Har en hög med rost som väntar på honom men han tycks ha gått under jorden.

Ingen som vet? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor
Inlägg: 6840
Blev medlem: 14 maj 2008, 23:00
Ort: Västra Frölunda/Göteborg och (Tjörn)

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Pälle skrev:Jahapp, nån som vet vad som hänt med Doktorn? Har en hög med rost som väntar på honom men han tycks ha gått under jorden.

Ingen som vet?
på semester kanske....... :D <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Eller skottar snö :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Conrad Engström
Inlägg: 5405
Blev medlem: 24 aug 2008, 23:00
Ort: Kvicksund

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Han klagade i vintras på kylan, så han har väl fått värmechock :D
Om jag inte mins fel tror jag han skrev om att vara borta. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har ju haft funderingar på att göra ett studiebesök hos den gode doktorn under hösten..blir nog att gå tvärs över vägen å träffa grannen oxå i såfall resan blir av.. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Alabamamannen
Inlägg: 570
Blev medlem: 05 mar 2009, 00:00
Ort: Boden

Inlägg av Alabamamannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Då måste du ju komma förbi Alabamamannen oxå,bor inte långt ifrån :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->självklart alabamamannen.. får ju hoppas att tiden räcker så resan blir av bara... :) <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor
Inlägg: 6840
Blev medlem: 14 maj 2008, 23:00
Ort: Västra Frölunda/Göteborg och (Tjörn)

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ta ett gruppfoto, det vore roligt :D <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
tompa
Inlägg: 2756
Blev medlem: 07 apr 2011, 23:00
Ort: Nymans Byhåla
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu verkar inte den här tråden handla så mycket om Blöjpilar, men man får väl fresta vetrinären med en fungerande blöjpil som va ut till Ulvaträffen i tisdags :wink:
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle
Inlägg: 2954
Blev medlem: 28 mar 2009, 00:00
Ort: Örnsköldsvik

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
tompa skrev:Nu verkar inte den här tråden handla så mycket om Blöjpilar, men man får väl fresta vetrinären med en fungerande blöjpil som va ut till Ulvaträffen i tisdags :wink:
Bild
Den var fin. Hoppas den kan väcka Doktorn ur dvalan :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle
Inlägg: 2954
Blev medlem: 28 mar 2009, 00:00
Ort: Örnsköldsvik

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Doktorn lever och hälsar till er alla! Han har visst ägnat sig åt bilar och sorkjakt hela sommaren :) <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar