TTure 2 Gånger E-type

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hahaha... Ja det här blir grejor det thumb_up <!-- </EdIndex> --></div>
tture

Inlägg av tture »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
musköchrister skrev:det blir ju bra det där,har du provat med framhjul om det blir lagom längd, annars var yamaha benen som satt på ciao:n 4 cm längre(72cm).det finns såna på hyllan om du behöver
Jag tro det blir super .jag provmontera hjulen i dag och fixa lite med en bromssköld så framhjulet passa i gaffeln.så i morgon ska baksvingen monteras samt beställas fälgbanor 8)

Bild

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Rexxy
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->*Dregglar* :shock: :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag också (guldfisk) <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->mmmm..... :drewl: :drewl: :drewl: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
musköchrister

Inlägg av musköchrister »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ang styröverfallen,ingen aning om hur dom ser ut,men grabben använde compaktens,det man fick göra är att fräsa av ca 10mm på distanserna,eftersom al-kronan är tjockare,det blev helt ok <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tag en fyrkantig aluminiumbit, svarva eller borra hål lika styret. Borra hålen för skruvarna och försänk, på två sidor. Klyv biten i bandsåg eller bågfil, knäck alla hörn och tag vårservetten, Färdigt. <!-- </EdIndex> --></div>
tture

Inlägg av tture »

Conrad Engström skrev:Tag en fyrkantig aluminiumbit, svarva eller borra hål lika styret. Borra hålen för skruvarna och försänk, på två sidor. Klyv biten i bandsåg eller bågfil, knäck alla hörn och tag vårservetten, Färdigt.
He he jo men mina våtservetter dom är slut nu.nä jag tänkte göra dom själv men var sugen att ha den helt orginal hela gaffeln .fick tag i orginalöverfallen i kväll :D <!-- </EdIndex> --></div>
musköchrister

Inlägg av musköchrister »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har du fått hem tanken?isåfall ser den bra ut ??? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lolalola
Moderator

Inlägg av Lolalola »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Rasande grannt det blir! Den grövre bakskärmen blir mumma! thumb_up <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Dan L

Inlägg av Dan L »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Riktigt snyggt ser det ut att bli må jag säga !!!

:shock: <!-- </EdIndex> --></div>
Min första moppe RAKET -> http://cylinderloppet.zoomin.se/P3244400

Lyssna På Veckans Låt ----> http://cylinderloppet.zoomin.se/A145568
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Snyggt när du torkat av dammet på kromet. :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
tture

Inlägg av tture »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack alla går här och väntar på dom nya Alu fälgbanorna . <!-- </EdIndex> --></div>
Wiklund

Inlägg av Wiklund »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Blir det excel? :) Fy fan va fina dina byggen blir! :D <!-- </EdIndex> --></div>
tture

Inlägg av tture »

Wiklund skrev:Blir det excel? :) Fy fan va fina dina byggen blir! :D
Japp det blir Excel. Wiklund varför var du inte i hallsta på klubben .både jag och Ari hade prylar till dig där <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar