<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo den svartfärgen tycks smitta.. var inte kissen vit på den förra bilden ett par röda fälgar å vita däcksidor mmm <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette skrev:jo den svartfärgen tycks smitta.. var inte kissen vit på den förra bilden ett par röda fälgar å vita däcksidor mmm
vi har 2 goa katter som gärna e sällskap när man grejar. får se om de blir vita eller röda fälgar. har ej bestämt mig riktigt om det än. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
man få tacka. en del kan kanske tycka ja e rena dåren som fått den lackad i mattsvart. men den hade ju massa olika färger samt en del saker helt utan färg vid köpet. så nu fick den bli i detta stuket tills vidare. ja har ju ej kapat i den eller förstört något utan den är i riktigt gott skick för en fin renovering om man ångrar sig! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->just nu kör ja växelhandtag samt gashandtag i diskmaskin. gummina ser ut o bli skapligt rena. originalgummina skall användas fortsättningsvis också! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->då vart de lite gjort ikväll med. växel samt gashandtag fick en tur i diskmaskin. så handtagen vart helt okej. duger för o va så gamla som de är. sen sattes de på styret, de duger fint tycker jag. imorgon skall fotpinnbryggan dit så man kan fästa in fotplattor med mera. nu längtar ja till man har den på hjul.
man tackar. kul med uppmuntran i renoveringen eller vad man ska kalla det. tror de blir en skojig bruksmoppe som får folk att vända på huvudet. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248