Fredagsmyys!

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja då var denna jul över å Doktorn har firat den så in i h-vete :lol:
Tror att bilen får stå i garaget fram till våren så spliten hinner gå ur kroppen :lol:
Damerna har avlöst varandra som sängvärmare(tror inte de var patienter) :roll:
Nåväl vi får välan ta reda på vad det har varit för slags myyyys den häringa helgen :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Å den här STORhelgen blev inget undantag - Hos Doc var det mörkt och dött fram till 05 iaf....
När sover den karlen :idea:
Justja - kl är 12.10 och han svarar ej på telefon så då tar han igen det han
förlorade på karusellen... :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Var nog en tuffkväll för somliga, tror inte doktorn är redo för två ben eller telefon förrän ikväll <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketsport skrev:Var nog en tuffkväll för somliga, tror inte doktorn är redo för två ben eller telefon förrän ikväll

:mutt: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Som man bäddar får man ligga... staff_36-1 <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Typ :digging_hole: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

SachsMekarn skrev:Som man bäddar får man ligga... staff_36-1
Jo de får man..å ja lovar inte låg jag i missionärs inte..hade stora problem med planeringen på julaftonsmorgonen..
ja denna allmänna tråd om div fredagsmys verkar ha blivit doktorns blogg å int gör det nåt int..
ha ha.. :D
Ja..jag kan bara erkänna att den här julhelgen inte gått obemärkt förbi.. Man har nog åldrats ett helt år bara på ngn dag..
Har det inte vart spelningar så har det vart fester så man har legat rätt lågt när det gäller projekt..
Det kändes faktiskt otroligt skönt när jag stilla promenerade hem kl 06 på nyårsnatten. Inget planerat på flera dagar nu...inte parta inte spela bara softa tanken kändes overklig.. :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hehe
Vet inte om nån reagerade på Doktorns inlägg....
"Ja..jag kan bara erkänna att den här julhelgen inte gått obemärkt förbi.. Man har nog åldrats ett helt år bara på ngn dag.. "

Detta forum trodde jag hade "koll" men inte...Sorry folks men doktorn har helt plötsligt blivit ett år äldre... :idea:

Myyyyyyysigt värre - Doktorn har avgett ett nyårslöfte igen :wink:
Han ska sluta springa på krogen å han ska sluta med ciggarettfimpsgroggar....
å han ska sluta med flummiga brudar....å han ska ägna sin tid till att uppfostra barnen....
å han ska försöka fullfölja något projekt tills det är helt klart...
å han ska..... å han ska..... å han ska.....pust <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

Grannen skrev:Hehe
Vet inte om nån reagerade på Doktorns inlägg....
Detta forum trodde jag hade "koll" men inte...Sorry folks men doktorn har helt plötsligt blivit ett år äldre... :idea:
Ja det listade jag ju ut förut men det hade jag glömt
Men frågan är ju om man ska gratulera eller beklaga :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Ordförande i Hallstamoppers :D
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Grattis i efterskott Doktorn! Blev det en smarrig fimpgrogg eller en lugn hemma kväll? <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tror det blev en fimpgrogg... :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tankjo!
Nee ingen drink bidde det..hade kvar ångest sen nyår så det räckte å blev över..Den aftonen blev det både hårt å länge..Hade i min svåra stund även erlagt ett nyårslöfte till syrran
"nu ska jag aldrig mer dricka på ett tag"

Den 38:e födelsedagen avnjöts i hemmets lugna vrå i full diskretion med ett eget litet kakfat. Men då helt plötsligt kom hela släkten å div. kompiisar tom. ungarnas kompisar trillade in vi vart väl i runda slängar dryga 30 pers från 1år till 77bast..
Så det hela varade fram till 02.30 sisådär..inte en kaka blev kvar.
Bättre födelsedag kan man inte ha I LOVE PEOPLE så är det bara!

Men Iquell äre dags! Kommer att avnjuta aftonen med en mysig spritdrink..
Men ingen fara här är mannen med kontrollbehov såattee..det är en av mina bästa vänner som jag hållit ihop med sedan jag var 10år som deserterade till Karlstad för 20år sedan Han är på besök så därför bara därför..blev det så här igen.

förresten jag har ju glömt att lägga upp dom senaste drinkarna..
å det blir bara bättre å bättre nu bjuds det även på en riktigt gräddig drink å det vette tusan om inte även min kamera känner av alkoholhalten..tyckte den blev bred å platt.. :roll:
Bild

Här kommer även en bonus en 6a minto baserad på ett gäng Blend menthol å lite citron..
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jäklar det har även kommit fimpshots! :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det går ju bra för dig doktorn! Hon måste gilla dig då det bara blir starkare och starkare groggar :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
dr.novolette

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nä de vette tusan :shock:
undra om inte hennes kompis är fräschare :twisted:
gornatt.. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar