pangerva skrev:Fortfarande inga Göteborgare, Karebyare, Lilla Editare m.fl runt ikring Gbg som ska åka?
En Edetbo är grymt sugen på att åka iår då man aldrig varit där...
Tyvärr har allt jobb dragit igång på allvar då så jag vet inte om det fungerar, annars går ju kanske två moppar in bak i Caddyn om man bara vill! <!-- </EdIndex> --></div>
pangerva skrev:Fortfarande inga Göteborgare, Karebyare, Lilla Editare m.fl runt ikring Gbg som ska åka?
En Edetbo är grymt sugen på att åka iår då man aldrig varit där...
Tyvärr har allt jobb dragit igång på allvar då så jag vet inte om det fungerar, annars går ju kanske två moppar in bak i Caddyn om man bara vill!
Jag tror att det blir resa av som det ser ut nu.
det gäller att boka in fint väder.
vi får väl dra ihop några , Fristadsbon följer också med.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->VILL man verkligen åka, så är det bara att bestämma sig ..
Sen får allt annat kliva åt sidan.Själv har jag varit på elmia den helgen i 17 år, men det får jag avstå i år.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->grabbar o gubbar klart ni ska åka till Mellsta.ja var där för första gången förra året o det vara fan helt grymt kul . <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har bokat elplats nr 84 idag. Vi kommer nog tre eller fyra från Gbg.
1000 tack Hillbilly i alla fall för din vänlighet. Om mina kompisar lackar ur kanske man får en ny chans att få plats om man är ensam.
Hoppas ändå att det kan komma fler från västsverige. Dan L var ju på när förra årets bilder visades. Kanske är han/du på nu också. <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kul att du kommer, Pangerva!
Finns det dom med fraktproblem härikring?
Vi har funderat på att hyra en skåplastbil. På så sätt kan vi packa en massa moppar och fler slipper ta släp, vilket gör att många fler kan samåka ner. <!-- </EdIndex> --></div>
pangerva skrev:Har bokat elplats nr 84 idag. Vi kommer nog tre eller fyra från Gbg.
1000 tack Hillbilly i alla fall för din vänlighet. Om mina kompisar lackar ur kanske man får en ny chans att få plats om man är ensam.
Hoppas ändå att det kan komma fler från västsverige. Dan L var ju på när förra årets bilder visades. Kanske är han/du på nu också.
Jo, jag har ju tänkt att åka , <!-- </EdIndex> --></div>
Vi har funderat på att hyra en skåplastbil. På så sätt kan vi packa en massa moppar och fler slipper ta släp, vilket gör att många fler kan samåka ner.
jag skulle nog kunna tänka mig att ställa på en moppe isåfall...
eftersom min dragkrok redan är upptagen.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Vi har funderat på att hyra en skåplastbil. På så sätt kan vi packa en massa moppar och fler slipper ta släp, vilket gör att många fler kan samåka ner.
Och man slipper sitta och åka i 80 om man har släp... <!-- </EdIndex> --></div>