Hmmm ....L... perssonen lär nog bli happy.....om det gäller dala hästar a fd. landet Nus Näs..
Citerar....Hittade en LP till Hasse på loppis. Inte min smak, men man ska inte döma andra för deras smak.
Kolat låtar med old rock...å Zappa med tung gunget...just musik...
sachsmaster skrev:väldigt många bra insticksmoduler här....
Om du tar bort flash så kan du inte se filmer/videos. Välj någon typ av adblocker eller popup blocker för att ta bort reklam, det mesta är gratis på nätet i alla för Firefox webbläsare. Flash är idag nödvändigt på en dator.
Nu är jag inge datafreak bara enkel hemfixare men anledningen till att jag obehindrat kan se youtube utan flash tror jag beror på webbens utveckling. Tidigare lades systemresurserna i användarenheterna och endast nödvändigt innehåll kom via linan som då var ganska slö jämfört med idag. Utvecklingen har dock senare gått mot mindre användarenheter, telefoner, läsplattor och dataöverföringen har mångdubblats tack vare bättre nät. På så vis behövs mindre i datorn när systemresurser kan överföras samtidigt som innehåll och jag förmodar att när jag öppnar en youtubelänk så kommer det också en resurs in i datorn (webbläsaren) som gör att jag kan se filmen. Jag säjer inte att det är så jag bara tror det
Ulf Lundell, både överskattad och underskattad enligt min mening.
Överskattad i den meningen att dom "folkkära" låtarna inte är dom bästa, dom blev mest uttjatade.
Underskattningen består i ett antal superba låtar som man aldrig eller sällan hört på radion, bara om man haft skivorna, här är några: