Den saknar förstärkningarna vid styrhuvud och under sadeln, samt att det sitter plåtskärm bak så det är troligtvis en -72a. Perfekt att tanken var i orginallack, så den åker på min 125a eftersom denna ska ha en mandarin tank.

Nu har jag kommit på ett par saker jag behöver. Ett växelhandtag till en treväxlad sachs och bakändan/slutdelen på ljuddämparen till en cresent 1136. Är det nåt som kan tänkas finnas i er "godisbutik"?Tomas skrev:Aha, jag förstår! Ja, smultronställen ska man vara rädd om!Raketaren skrev:Tomas skrev:Var är "dit"?Raketsport skrev: Ska ta mig en tur dit i sommar
Mvh, Tomas
Det är "norrlänningarnas" lilla godisbutik så vi är lite rädda om vart den ligger..däremot kan vi säkert vara behjälpliga med att fixa fram nån pryl därifrån om någon behöver..
![]()
Bra begagnat funkar bra!Raketsport skrev:Är det nyskick eller bra begagnat som gäller? Kanske finns i min "godisbutik"
Ok, kollarTomas skrev:Bra begagnat funkar bra!Raketsport skrev:Är det nyskick eller bra begagnat som gäller? Kanske finns i min "godisbutik"