zappafan skrev:Blir lite fundersam över ungdomen av idag (10-12 år) har kört EKF:en till & från jobbet i två veckor , körde förbi skolan på väg tillbax efter Lunch, då står en & håller för öronen (blivande miljöpartist?) , själv stod man ju mest å var imponerad då nån kom med en ylande moped/motorcykel/bil i den åldern...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Stog utanför ett dagis och lyssnade på barnen som cycklade. Motorljud skulle det vara men inga växlingar. Samma varv hela tiden. Förstår vad dom har som förebild. <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström skrev:Stog utanför ett dagis och lyssnade på barnen som cycklade. Motorljud skulle det vara men inga växlingar. Samma varv hela tiden. Förstår vad dom har som förebild.
Jag "växlade" iallafall när jag brummade med munnen som liten. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->När jag var grabb, så hade vi kvistar med kopplingshandtag på och med detta sprang vi i skogen, så nog var man enduroförare alltid, på 40 talet <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström skrev:Stog utanför ett dagis och lyssnade på barnen som cycklade. Motorljud skulle det vara men inga växlingar. Samma varv hela tiden. Förstår vad dom har som förebild.
Jag "växlade" iallafall när jag brummade med munnen som liten.
även jag, växlade mellan andetagen... och man växlade typ var 5 sekund... och mååånga växlar va det... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Höstträff i Burträsk.. fast det var en kinesmotor.. Drakflygare med motor.. & Ilo-Krizters -57:a och Mattias Mustang (gordini på forumet?) sen käk i Robban & viiiin m.m & svammel hemma hos Zingmark & Gun
O yes ilogurra alla dom motorerna skulle inte sitta helt fel... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vad trevligt!
Brukar ni åka på swap-meet'et i Bygdeå? Är det värt att fylla bakluckan med lite prylar och komma upp? <!-- </EdIndex> --></div>