Vad säger ni som vet, är ram/gaffel av stål eller aluminium?

Den här hoppas jag ska passa bra till mitt boardtrack-projekt:

/Tomas
Jooo, prisbilden är ju skev, den saken är tydlig.Micke S skrev:Det var någon som skrev att moppar har blivit dyra, tror det var HSE och det håller jag med om. Hämtade den här i mycket fint skick i dag till samma pris som ett Zundapp renoveringsobjekt och samma föräkringskostnadHelt sanslöst. De är "bara" på 125 hp men ultralätta så det rör på sig ganska bra och chassit är klippstadigt. Redine är 15500 rpm.
+1 på den!Micke S skrev: Man behöver inte köra 250+ km/h för att uppnå det men det är trevligt om det matar på ordentligt inom registret 100-200+ km/h med bra vägegenskaper på kurviga vägar. Det är det som jag upplever som körglädje.
Puch kungen Roger!!!!Raketaren skrev:blev ju några köp på umeåmarknaden idag..drog bl.a. hem ett dakotalik att plocka lite delar av till mitt kommande texas projekt..och hittade oxå en mätare till min golden champ, då var det en svår del mindre att hitta till den...
Nu ska vi inte va sån Mange behövs ju en hop delar till puchliken jag har ståendeMange skrev:Puch kungen Roger!!!!Raketaren skrev:blev ju några köp på umeåmarknaden idag..drog bl.a. hem ett dakotalik att plocka lite delar av till mitt kommande texas projekt..och hittade oxå en mätare till min golden champ, då var det en svår del mindre att hitta till den...![]()
![]()
![]()