Mjaaa, mopeden finns i Västervik vad jag kunde se och det är 13 mil norrut från mig och åt ditt håll...
Men jag håller med dig det är fler som säger det är mycket mopeder till salu här där jag bor men det är inget jag själv märker på något sätt. Kanske för jag sällan kollar Blocket
Ska jag vara ärlig så kollar jag Blocket mest från den här tråden.
Det var en rolig bild där Dan L men den måste väl ändå vara fejkad <!-- </EdIndex> --></div>
Och till Zappa, brukar ju inte hålla med dig... Men i det här fallet är det ett gränsfall att jag måste!
Men ändrade mig i all hast och kallar den fulsnygg! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Många intressanta mopeder till salu i nyaste numret av Classic Motor (som kom idag till de som prenumererar).
Bland annat en Crescent Transport 1197 från 1954 för 13'000:-. Har nog aldrig tidigare sett en sådan.
Och fyra stycken Husqvarna Novolette Sport "Blöjpilen"! <!-- </EdIndex> --></div>
bjo skrev:Många intressanta mopeder till salu i nyaste numret av Classic Motor (som kom idag till de som prenumererar).
Bland annat en Crescent Transport 1197 från 1954 för 13'000:-. Har nog aldrig tidigare sett en sådan.
Dom är inte vanliga precis. Det är den packmopeden som tilltalar mig mest i alla fall, men det blir inget köp nu. Huset och pannan måste lagas i första hand. <!-- </EdIndex> --></div>