<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I går var jag ute och åkte en sväng med Schwalben. 3 km hemifrån så fick jag stopp. I vanlig ordning så har kvarvarande rostdamm letat sig genom 2 filter och satt stopp i flottörventilen. Jag hade inga verktyg med mig då jag trodde problemet var löst efter min rengöring av tanken... Hursom helst jag försöker att blåsa med munkraft i soppaslangen ner i förgasaren utan framgång. Ser mig omkring, det ligger torra tallbarr överallt. Tar ett barr och sticker ner i anslutningen till soppaslangen. Rotar omkring lite, sätter tillbaka slangen och vipps så skramlar moppen igång Puttrar glad snabbt hem igen. Jag skulle kanske ändra namn till Macgyver <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Svängde förbi konstverket vid "tvättstugeudden", liten udde som är iordningställd med bänkar å belysning vid Rickleån mitt i samhället.. (där man ska sitta som pensionär..) På tal om konstverk... Sen ner till Flu 68 som höll på att bättringsmåla sin Två-pelarlyft före flytt till sitt nybyggda storgarage hemmavid Packprojektet m.m. lastat... Sen hem å städa garage, före V8 mek i vinter..
& igår var man på Bishops å åt gott före man såg Jägarna 2(rätt okey film..) <!-- </EdIndex> --></div>
Har haft en mycket udda 242 GT nämligen en GT av årsmodell 1981. en av få tillverkade exemplar, B23E motor 4vxl med od samt diffad bakaxel. mycket trevlig bil som ja saknar!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248