Inte än hoppas jagMicke S skrev:Dags för en resa till varmare plats kanske?

Inte än hoppas jagMicke S skrev:Dags för en resa till varmare plats kanske?
Samma i år också. Fem dagar före beslöt man att ställa in, för mycket vatten ovanpå saltet.zappafan skrev:Det va som f.. man var ju dit -94________________ (synd bara allt låg under en decimeter vatten...)
![]()
Raketsport i en annan tråd skrev:MCB rutiga sadeltäcke börja bli hårdvaluta. Skitsnygga tycker jag.
Hasse skrev:Raketsport i en annan tråd skrev:MCB rutiga sadeltäcke börja bli hårdvaluta. Skitsnygga tycker jag.
Finns ju alternativ...
En kokande bomb i princip... Jag läste faktiskt om "världens första motorcykel" för ett tag sedan, det var en vanlig herrcykel fast med en liten ångmaskin på, det var tydligen en 70 årig uppfinnare som byggde den för att vara med i ett cykelrace, och efter som ångcykeln lätt kom upp i 50 km/h så tog han ledningen över dem andra "hederliga" i racet, dock fick han under racets gång en hjärtattack, och ramlade av cykeln och dogHSE skrev:Den där ångdrivna motorcykeln måste varit spännande att att ha mellan benen...
Fusk i cykeltävlingar är nog lika gammalt som tävlingen, nu är det ju elmotor hjälp som gäller. Lättare att dölja än en ångmaskinHVA59 skrev:En kokande bomb i princip... Jag läste faktiskt om "världens första motorcykel" för ett tag sedan, det var en vanlig herrcykel fast med en liten ångmaskin på, det var tydligen en 70 årig uppfinnare som byggde den för att vara med i ett cykelrace, och efter som ångcykeln lätt kom upp i 50 km/h så tog han ledningen över dem andra "hederliga" i racet, dock fick han under racets gång en hjärtattack, och ramlade av cykeln och dogHSE skrev:Den där ångdrivna motorcykeln måste varit spännande att att ha mellan benen...Så kan det gå...
Om du kör i kilt i sommar så lovar jag att göra detsammaHasse skrev:Raketsport i en annan tråd skrev:MCB rutiga sadeltäcke börja bli hårdvaluta. Skitsnygga tycker jag.
Finns ju alternativ...