Caddylasse skrev:Grattis Raketaren, var det du som knep den. Såg annonsen, och tyckte det var nåt av ett fynd. Men hade för mycket på jobbet just då. Annars var den ju på lämpligt ställe, Vännäs.
Vi hade hämtat den direkt. Tänkte ringa dig men fick förhinder...
Det var inte Raketaren som knep den <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nej den där hann jag ju aldrig med...när jag såg det hela var den redan borta...trodde nog det var Caddylasse som varit i farten men se där hade jag ju fel då... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja det är samma Montana, ville köparen inte ha den ? Det är en hyfsat ovanlig Puch, men ett antal har jag sett. Om du är intresserad så kolla så "glaset" är helt, det är lite svårfunnet.
Tycker annars på den suddiga bilden att den ser hyfsat orginal ut. Och 5000 kr hade jag betalt gladeligen om jag inte just nu hade haft för många moppar på kö för renovering. Känns som det är flera års jobb med de jag har, så jag lugnar mig lite på nyinköp.
Om inte Puch XXXXX dyker upp på nån annons, för då är jag där igen. Speciellt om det är en lågmilare med orginallack. <!-- </EdIndex> --></div>
Dakota 66 2 st, 67, 76
Dakota 72, 74 Guld
Dakota 79 660 mil
Alabama 75 280 mil
MC 50 66
Monza M 50, 3 C
Magnum Vit
Sears sabre 400 miles
Dakota 3000
Monza 4 speed 84 397 mil
Racing 74
Colorado Gul och rödbrons
Velux 67
Maxi 79, 90, 90
M125 70
Alabama ljusblå 1962
Nevada 80 röd,
Puch Trail 50 cc 70-talare
Dixie 1963
Mexico 1968
Arizona 76
Montana L
M-50
Zündapp 517 71
Yamaha DT 89
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->visst är man lite sugen på den...men nu finns det ju en montana här reda och dessutom har jag åkt på extra utgifter i ett jäkla elfel som nästan lyckades sätta eld på kåken..
dyker upp en elektriker här imorrn så att felet ska bli avhjälpt.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...