Coola/fula/billiga/dyra mopeder på BLOCKET, TRADERA och EBAY

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
dr.novolette skrev:
Pälle skrev:
dr.novolette skrev:slödappen var cool :D Men Compacten var rätt könslös 2vxl hand å i bahaskick en i mängden av tusenmillioners compacter med behov av en vårdande hand.. är compact den vanligaste -70tals moppen månne :roll:
Det där är ingen Slödapp, det är en Mustang. Herregud Doktorn, och du ska föreställa mopedsamlare :wink:
klart det är en Mustang.. :D tror du jag e på fyllan :shock: men motorn är ju å förblir en zlöödapp :D
å det kan kan jag fastän jag knappt har en enda moped...
Att inte ha en enda moped innebär att doktorn måste springa på mopperallyna, men det är väl inga problem om man t.ex. är stafettdoktor staff_gemini-1.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Man ser att det har börjat närma sig våren - det blir mer och mer
mopeder till salu på blocket...Äntligen :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Leone

Inlägg av Leone »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ganska fräck den här tkr jag=D
dock lite väl lågt styre :(
http://www.tradera.com/Kreidler-hybrid-auktion_106961124 <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Utgångspriset är inte helt fel med den motorn... :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->mmmmmm finns habegär 8) ...men dom slantarna äger man inte

http://www.blocket.se/vastmanland/Kromad_Stummis_crescent_25806944.htm?ca=4&w=3 <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

Leone skrev:ganska fräck den här tkr jag=D
http://www.tradera.com/Kreidler-hybrid-auktion_106961124
Renoverad av Ettansmopeder men han får inte i Ettan slider_score.gif <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

Braxmatte skrev:
Renoverad av Ettansmopeder men han får inte i Ettan slider_score.gif
får inte i ettan ens om han drar i växelstången. de låter inte som en speciellt seriös renovering tycker jag. hur skickliga e dom på Ettans Mopeder?? <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

NiklasHögberg skrev:
Braxmatte skrev:
Renoverad av Ettansmopeder men han får inte i Ettan slider_score.gif
får inte i ettan ens om han drar i växelstången. de låter inte som en speciellt seriös renovering tycker jag. hur skickliga e dom på Ettans Mopeder??
Kanske är renoverad med hans NOS delar staff_gemini-1.gif mefipallina_yahoo.gif staff_italiamac_fastidioso.gif <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja man kan ju verkligen undra. ja tror till o me ja skulle fixa o klyva en sån motor o renovera utan att misslyckas. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
simme42

Inlägg av simme42 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->finns program att ladda ner som bjuder åt dig.lägger ett bud precis innan sista sekunden gått ut. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

simme42 skrev:finns program att ladda ner som bjuder åt dig.lägger ett bud precis innan sista sekunden gått ut.
Det lät ju trevligt. Vars hittar man sånt? :D <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

pangerva skrev:
dr.novolette skrev:
Pälle skrev:
dr.novolette skrev:slödappen var cool :D Men Compacten var rätt könslös 2vxl hand å i bahaskick en i mängden av tusenmillioners compacter med behov av en vårdande hand.. är compact den vanligaste -70tals moppen månne :roll:
Det där är ingen Slödapp, det är en Mustang. Herregud Doktorn, och du ska föreställa mopedsamlare :wink:
klart det är en Mustang.. :D tror du jag e på fyllan :shock: men motorn är ju å förblir en zlöödapp :D
å det kan kan jag fastän jag knappt har en enda moped...
Att inte ha en enda moped innebär att doktorn måste springa på mopperallyna, men det är väl inga problem om man t.ex. är stafettdoktor staff_gemini-1.gif

Jo radhusnissen har rätt :D Här är det stafett som gäller.. lägger in en bild på en av mina mer mobila mottagningar. Denna avdelning är saneringsavdelningen där patienterna rengörs noggrant innan operation :wink:

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du verkar har några 98:or ståendes. Är det möjligen en kuli jag ser där bak. Det är en liten dröm man har om att få äga en sådan. Vet av en polares farsa som har en som skulle starta igång den för att jag då hade köpt min cyclemaster, hehe :D. Var du intresserad av en Ilo 98cc som är renoverad i fint skick och stått i en hylla i tyskland hos en samlare? Du kan ju höra av dig i sånna fall och även om du var intresserad av pilot cylindern. <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->fan den har jag ju glömt! jo jag tar den cyllen å 98an e ju även den intressant men du måste skicka bilder så jag ser vad det är för ngt..
jo en kuli har man letat i ca 8-9 år å kom över denna i somras (tack grannen) men nu sitter man tyvärr fast för igen eftersom jag saknar hyffsat me prylar till den (remskivor, tank, fugge, motorfäste) :cry: <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har doktorn inkorgen full o inte kan ta emot pm?? va tror han om mina svänghjul??? e de hopplöst?? <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Skriv svar