56:an skrev:Pengar är inte allt. Han som sålde visste vad han ville ha
"Kan tänka mig byte mot Volvo PV eller Amazon"
jag har allt haft en Volvo PV-57 a, stummare å tråkigare veteranbil har jag aldrig haft den bytte jag bort mot 3 mopeder..kommer nog aldrig heller att dra på mig några mer Volvobilar...mitt hjärta finns hos SAAB och där får det stanna.. pengarna kan nog va bra å ha..tror nog inte att byggmax å ica tar emot nogra Volvobilar de är svåra att få ner i kassan och dessutom svårväxlade..
Min Volvo har backen till vänster om ratten, ettan uppe vid askoppen, tvåan nere vid kardantunneln, trean vida halva passagerarsätet och fyran nere på golvet
lite synd man ska vara så jäkla trångbodd vad det gäller garageutrymme...har ju fått ett erbjudande om en saab V4 a av första årgången en 67 a skulle ju vara kul att äga....
Raketaren skrev:lite synd man ska vara så jäkla trångbodd vad det gäller garageutrymme...har ju fått ett erbjudande om en saab V4 a av första årgången en 67 a skulle ju vara kul att äga....
Raketaren skrev:lite synd man ska vara så jäkla trångbodd vad det gäller garageutrymme...har ju fått ett erbjudande om en saab V4 a av första årgången en 67 a skulle ju vara kul att äga....
Köp den där stora ladan du är granne med
får väl säga det en gång till då att ladan tillhör grannen och INTE ÄR TILL SALU..! så var den saken slutdiskuterad...