<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jämfört med mig är ju alla gamla ( fast jag vill också ha den floridan ) Nu märker du hur dom flockas och klickar på länken. En orange florida, de e grejjer <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En äkta -64'a. http://www.blocket.se/jamtland/Vespa_25949239.htm?ca=2&w=3
Det är inte ofta men ser en orörd Skoterett från 1964 med paddan och allt. Kolla in emblemet på frontkåpan, ingen dekal där inte. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Min skoterett har padda men även gälar
Med tanke på tidigare ägare tror jag knappast att dom har bytt från vanligt avgas till padda. fanns det ngt sånt vid brytpunkten eller? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:shock: Skumt! Gällarna kom till 1967 och paddan började bytas ut redan 1965.
Jag skulle tro att de hade kvar ett lager av paddor och testade dom på 67'orna med gälar eftersom kylningen förbättrats, kanske de funkade bättre nu. Inget skulle ju förfaras. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Inte en hel moped men tittar man på priset så iallafall en fjärdedel av en hel Tvivlar på att den blir såld men rätt köpare osv......
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ha vilket utropspris. såna muttrar köpte ja ett par stycken i ånnaboda för några år sedan. gav 50:- st då. o de va NOS de me. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248