Raketaren skrev: så nästa gång det skrivs här lär bli när snetrean kommer ut på vägen efter vinterdvalan..
Nä, det är klart du ska skriva om Forden också. Håll till i Humortråden....
nää kommer inte att skriva om den vet att Fordar inte står så högt i kurs här på forumet, så det blir inget av i nån tråd ,kanske kommer nåt om dalahästar istället Hasse lille..
Raketaren skrev: så nästa gång det skrivs här lär bli när snetrean kommer ut på vägen efter vinterdvalan..
nää kommer inte att skriva om den vet att Fordar inte står så högt i kurs här på forumet, så det blir inget av i nån tråd ,kanske kommer nåt om dalahästar istället Hasse lille..
Åja, en gammal y-blockare har man ju inget emot. Men det är ju länge sen det satt sånna snurror i forrdarna..
Puch Dakota -73/74 Guld, 74cc 4speed
Crescent 1149 Raketarsle -62, 50/3 KFS
Crescent 1134 -59, 50/3 S
Fram M41, 110cc -56
Victoria FM38 -53
Vi väntar med spänning och kollar i tråden:
Ditt nyaste inköp...gärna med bild.
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Körde FORD Mondeo i två år och lite mer än 6000mil inga problem gick bra och fantastisk att lasta i gigantisk skuff! Skulle gärna skaffat en kuga men den blir lite för liten med barnvagnar och grejjer nu blev det en Outlander istället! Får se hur det går!
pnilz skrev:Körde FORD Mondeo i två år och lite mer än 6000mil inga problem gick bra och fantastisk att lasta i gigantisk skuff! Skulle gärna skaffat en kuga men den blir lite för liten med barnvagnar och grejjer nu blev det en Outlander istället! Får se hur det går!
ja detta är ju inte första forden jag äger heller...har haft många modeller av dom, den här är dock den första suven jag äger...men har ju givetvis svårt att glömma saab 9-3 an jag haft längst av alla bilarna..komforten i den var otroligt bra..men behöver ju en bil med fyrhjulsdrift å lite bättre markfrigång..diesel var väl också ett plus för mig i och för sig..så jag kan säkert leva med den här också.. då får väl dom andra bilkännarna här tycka vad dom vill ..