Tack för det du Alf-Johan, påsken ser ut och bli mer "lagom" glad för min del. Jag har varit dålig nu i över en vecka och började känna mig bättre igår så jag tog mig iväg på en påsklunch. Det var en del folk där och jag hörde vissa var förkylda. Efteråt skulle vi spela bingo och jag började känna mig trött och nästan somnade med brickan i knät. När jag kom hem hade jag en gräslig huvudvärk och bara stöp i säng. Senare fick jag ta mig upp och elda för natten och under natten sen har jag haft konstiga drömmar Nu är jag uppe igen och solen skiner ute. Nåt bra åtminstone... Det är lugnt ute, grannarna verkar borta över påsken. Det blir nog en lugn dag för mig också, kanske titta och vända på saker och fundera på vad jag ska göra med dom sedan
Tack för uppmärksamheten. En natts vila tycks göra gott, har en del huvudvärk fortfarande men den verkar vara på tillbakagång. Jag har alltid varit hopplöst mottaglig för dom här förkylningarna och influensor som kommer och går men dom senaste åren har det blivit sån där jobbig huvudvärk av det också. Den bara finns där man blir inte av med den. En Panodil kan hjälpa, den dämpar huvudvärken för ett par timmar men den försvinner inte. Men jag ska gå ut lite idag tänkte jag. Sämre är jag inte tack och lov. Ha en bra helgdag, här är vädret kanonfint och blommor och blad slår ut för fullt så det blir grönt och gult och alla möjliga färger