nja så hemsk e den väl inte men den är långt ifrån fin som minPatrik skrev:Nja, gör nog varken från eller till.NiklasHögberg skrev:skulle se trevlig ut med kåpor,
Det enda snygga på'n är baklampan.
mvh Patrik
Rexxys Mopeder. | E-type MX
-
NiklasHögberg
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
motorn e de ja inte gillar på de där bygget! annars e den väl lite fräsig. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Denna är iallafall tuffare och snabbare än din! (Förvisso är alla mina moppar snabbare än dina...) <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt skrev:Visst ska du ha kåpor , ang baklampan är det tur att du inte har en puchlampa
Kåpor skulle jag vilja ha, fyller ut mer. Men jag har som sagt inte till övers, och budgeten tillåter ingen inköp just nu.Patrik skrev:
Nja, gör nog varken från eller till.
mvh Patrik
Jag har redan en moppe som är finare än din, så det kvittar.NiklasHögberg skrev:nja så hemsk e den väl inte men den är långt ifrån fin som minmotorn e de ja inte gillar på de där bygget! annars e den väl lite fräsig.
- SachsMekarn
- SachsMekarn
-
NiklasHögberg
-
NiklasHögberg
skiter ärligt talat i hur fort dina mopeder går. o inte e din lika fin som min! du har hur som helst ingen som är en orörd originalmoped! vill ja åka fort kan ju likväl skaffa MC! så kör upp ditt skitsnack nånstans om att dina saker skulle va bättre än mina!! <!-- </EdIndex> --></div>Rexxy skrev:S_Compakt skrev:Visst ska du ha kåpor , ang baklampan är det tur att du inte har en puchlampaKåpor skulle jag vilja ha, fyller ut mer. Men jag har som sagt inte till övers, och budgeten tillåter ingen inköp just nu.Patrik skrev:
Nja, gör nog varken från eller till.
mvh Patrik
Jag har redan en moppe som är finare än din, så det kvittar.NiklasHögberg skrev:nja så hemsk e den väl inte men den är långt ifrån fin som minmotorn e de ja inte gillar på de där bygget! annars e den väl lite fräsig.
Denna är iallafall tuffare och snabbare än din! (Förvisso är alla mina moppar snabbare än dina...)
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248

mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg skrev:[
skiter ärligt talat i hur fort dina mopeder går. o inte e din lika fin som min! du har hur som helst ingen som är en orörd originalmoped! vill ja åka fort kan ju likväl skaffa MC! så kör upp ditt skitsnack nånstans om att dina saker skulle va bättre än mina!!
mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.