NiklasHögberg skrev:skulle se trevlig ut med kåpor,
Nja, gör nog varken från eller till.
Det enda snygga på'n är baklampan.
mvh Patrik
nja så hemsk e den väl inte men den är långt ifrån fin som min motorn e de ja inte gillar på de där bygget! annars e den väl lite fräsig. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
S_Compakt skrev:Visst ska du ha kåpor , ang baklampan är det tur att du inte har en puchlampa
Patrik skrev:
mvh Patrik
Kåpor skulle jag vilja ha, fyller ut mer. Men jag har som sagt inte till övers, och budgeten tillåter ingen inköp just nu.
NiklasHögberg skrev:nja så hemsk e den väl inte men den är långt ifrån fin som min motorn e de ja inte gillar på de där bygget! annars e den väl lite fräsig.
Jag har redan en moppe som är finare än din, så det kvittar. Denna är iallafall tuffare och snabbare än din! (Förvisso är alla mina moppar snabbare än dina...) <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hur många har hon? Nej nu ska vi inte sitta här o skräpa ner.. tommy vi ska tävla sen!! <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt skrev:Visst ska du ha kåpor , ang baklampan är det tur att du inte har en puchlampa
Patrik skrev:
mvh Patrik
Kåpor skulle jag vilja ha, fyller ut mer. Men jag har som sagt inte till övers, och budgeten tillåter ingen inköp just nu.
NiklasHögberg skrev:nja så hemsk e den väl inte men den är långt ifrån fin som min motorn e de ja inte gillar på de där bygget! annars e den väl lite fräsig.
Jag har redan en moppe som är finare än din, så det kvittar. Denna är iallafall tuffare och snabbare än din! (Förvisso är alla mina moppar snabbare än dina...)
skiter ärligt talat i hur fort dina mopeder går. o inte e din lika fin som min! du har hur som helst ingen som är en orörd originalmoped! vill ja åka fort kan ju likväl skaffa MC! så kör upp ditt skitsnack nånstans om att dina saker skulle va bättre än mina!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
skiter ärligt talat i hur fort dina mopeder går. o inte e din lika fin som min! du har hur som helst ingen som är en orörd originalmoped! vill ja åka fort kan ju likväl skaffa MC! så kör upp ditt skitsnack nånstans om att dina saker skulle va bättre än mina!!
mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.