Raketaren skrev:eftersom amarace nu vill ha locket på med tramset här så tycker jag att vi återgår till det tråden handlar om...jag tycker oxå att det är nog om detta nu..
Ja hur går det med den där telefonen som inte kunde fixa autoinloggning å kommer det fortfarande upp reklam med samma innehåll som tidigare ? / Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->gick in på min iphone 3 i dag på denna sidan. va ej inloggad o innan sidan laddat klart hoppade det vidare till the kinkies milf live. det va en blekfet 50+ med jätte lökar som man kunde logga in i cnatta med
tryckte på tillbaka knappe om o om igen men alltid samma resultat.när sidan nästan laddat klart så hoppa allt vidare till damen i sängen igen <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->chromes adblock funkar perfekt, chrome överlag är bästa webbläsaren (IMO)
även när man är inne på riktiga "fulsidor" så tar adblocken hand om rubbet <!-- </EdIndex> --></div>
a@westman skrev:gick in på min iphone 3 i dag på denna sidan. va ej inloggad o innan sidan laddat klart hoppade det vidare till the kinkies milf live. det va en blekfet 50+ med jätte lökar som man kunde logga in i cnatta med
tryckte på tillbaka knappe om o om igen men alltid samma resultat.när sidan nästan laddat klart så hoppa allt vidare till damen i sängen igen
Ojoj... Va spännande dä lät, ja ska sluta att logga in nu... <!-- </EdIndex> --></div>
Asch då, umgås inte regelbundet med någon Iphon'are så jag vet inte tyvärr. Själv har jag en Nokia å autoinloggningen funkar istort alltid och har aldrig fått upp reklamen Amarace får. Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.