<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Där har du svart på vitt sådär ska det se ut, dom där hylsorna måste vara där, kanske sitter dom kavar i gaffelbenen <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har inte kollat på moppen än men nu har jag fått ett paket från norscand.
Nu har man lite delar att montera på senare när den är klar.
Av min chef fick jag reda på en gammal suka som står i någon lada som jag skulle få fixa till på arbetstid och sedan sälja på cykel/moped auktionen på ÄlmstaNatta den 30 juli, kom om ni vill. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har jobbat denna vecka så det har inte blivit något meckande alls.
jag väntar på att en bekant ska höra av sig så jag kan blästra och svetsa lite hos honom. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Detta var världens sämsta bläster, lämnar troligen iväg den det till lokala blästraren.
Det tog nästan en och en halv timme att göra utsidan av kedjeskyddet <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sadelbottnen var helt slut så skomakarn skulle göra en ny åt mig istället.
Den ska vara klar om en vecka exakt idag, sa han <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->om det skulle vara ett hål i tanken så skulle han laga det och det skulle kosta 400 då istället för 300 <!-- </EdIndex> --></div>