crescent SM 50 renovering

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag bjuder inte på den här, så får jag köpa 1 kopia av dig istället :D

http://www.tradera.com/Crescent-SM-50-1972-modellnr-1272-reklamblad-auktion_102823659 <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vilken ovanligt broschyrblad! :shock: Vill också köpa en kopia om du vinner och det går för sig :whistel:

Han (indian100) säljer ut från pappans cykel och mopedbutik som varit aktiv mellan 1947-97. Han hörde av sig till oss och ville sälja en massa kuriosa från butiken för typ ett år sedan. Men han hade INGET mopedrelaterat kvar inte ens moped faktablad eller broschyrer, bara cykelrelaterat. Vilket jag nu sett i flera auktioner förutom dessa att det inte stämmer. Han ville väl kränga på oss allt han inte orkade sälja på tradera. :? <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Självklart måste det gå att ordna kopia på den :) om jag lyckas vinna den .. :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kolla vad jag hittade på baksidan av en gammal Kalle Anka från -72

Bild
Årets 50cc nyhet Crescent sm50
undrar om man får en katalog fortfarande om man skickar in kupongen <!-- </EdIndex> --></div>
Ordförande i Hallstamoppers :D
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag ska ta mig tusan testa att skriva ut kupången och skicka, bara för att se om det blir nåt svar :D <!-- </EdIndex> --></div>
äckelpekkasin

Inlägg av äckelpekkasin »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Gör två kopior och skicka in, för jag vill också ha en broschyr staff_gemini-1.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jossan....å...Tompa det kommer att skita sig med broschyren på SM-50 n jag betalar banne mig inte tvåhundra spänn för den det är ju bara ett enkelblad :twisted:
fan det verkar ju vara så att allt blir bara dyrare på tradyyyra slider_anon.gif <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->OJ Jag har inte ens följt den auktionen, nej jag förstår när det kommer upp i dom nivåerna för en gammal papperslapp, ja ja det kommer sÄkert fler :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hmmm du Jossan..kan det tänkas att nordscand skulle vilja nytillverka e-type signalhorn med fäste oxå eller..en försiktig fråga bara.. :wink: dessa är ju mer eller mindre hopplösa att få tag på ligger ju en på tradyyyyyyyyra just nu men den kommer nog upp långt över tusen spänn ser det ut som.. :( http://www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=103243110 <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Oj, jäklar! Jag tror nog också att den kommer att stiga några 100-lappar... <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mer papperslappar på tradyra, men jag ser att ni är med allihopa, så jag går inte med bara för att höja priset
http://www.tradera.com/MCB-Crescent-Monark-blad-SM-50-Sachs-auktion_104187777 <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hmmm inte helt lätt a komma över dom där faktabladen om man har för tunn plånbok :( brukar ju sluta med ett högt pris för enkelbladen oxå :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Förlåt! Jag ser att jag bjudit över dig, det var inte meningen. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ingen fara jossan...ser ju inte ut som man skulle få det ändå tror det kommer att dra iväg som vanligt :? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ursäkta om jag går off-topic. Men dra åt censored_talk vilket pris på denna! 4 sidor med skador på förstasidan: http://www.tradera.com/MCB-Crescent-Monark-broschyr-F50-Sachs-4-sidor-auktion_104187467. Den hade jag verkligen velat ha, men inte till vilket pris som helst. Han har säkert fler dessutom. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Skriv svar