56:an skrev:Jaaa.... fortsätt bara, den här tråden är skitbra varenda inlägg...
Trodde du var nykterist 56:an, ...
Lite bilder som gjorde mig glad i dag..
JA bilden ljuger, ser ut som två till samma sida, bara olika längd, vart tvungen att springa ut och kolla, det stämmer, det är en hö och en vä ....
Passar på att tacka Puch-60 för en smidig bytesaffär..
Stefan
Du trodde väl ganska rätt man jag har provat fast nuförtiden blir det aldrig av med sånt. Förut kunde jag åka på båtresor typ Åland och Finland och i baren sålde dom drinkar, förrädiska såna för dom smakade väldigt gott och kändes gott efteråt i alla fall så långt man kunde minnas...
Den skålande gula gubben gillar jag dock. Han är en stämningshöjare...
Jag har också köpt av Puch-60, han är bra och har god sortering NOS och beg när det är något som fattas
Ska bli kul och se den där mopeden växa fram, jag tror den blir riktigt fin när den är färdig
Stefan
Du trodde väl ganska rätt man jag har provat fast nuförtiden blir det aldrig av med sånt. Förut kunde jag åka på båtresor typ Åland och Finland och i baren sålde dom drinkar, förrädiska såna för dom smakade väldigt gott och kändes gott efteråt i alla fall så långt man kunde minnas...
Den skålande gula gubben gillar jag dock. Han är en stämningshöjare...
Jag har också köpt av Puch-60, han är bra och har god sortering NOS och beg när det är något som fattas
Ska bli kul och se den där mopeden växa fram, jag tror den blir riktigt fin när den är färdig
Innan det kommer att bli ett projekt av detta, så skall jag först fixa alla delar som ska vara där enligt min far ( så som han köpte moppen av första ägaren ) men det får väl bli en tråd av det så småning om..
Alla som kan bidra med en liten pryttel tas emot tacksamt.
Saknar en bra cylle att porta, ( då gärna gjutjärn )...
Den borde dock inte bli så värst mycket dyrare om folk är nyktra när auktionen avslutas, nog den bästa av de han har ute nu men är ju ändå inte så värst snygg i loppet.
Jag råkade komma in på denna sidan ang. denna ramen från Monark
Jag har en lika dan som kommer från en i Varberg som haft den liggandes i delar.
Stefan, du får gärna komma förbi å titta, du bor ju i närheten och varit här förut.
Bilagor
!cid__B557F5D14401CB44ADC801BA955F737E@jgb.jpg (346.85 KiB) Visad 3223 gånger
stensbol skrev:Jag råkade komma in på denna sidan ang. denna ramen från Monark
Jag har en lika dan som kommer från en i Varberg som haft den liggandes i delar.
Stefan, du får gärna komma förbi å titta, du bor ju i närheten och varit här förut.
Hahaha..
Nu satte du mig på pottan, du får ursäkta, men har ingen aning om vem du är ???
Kommer gärna förbi när jag vet vem du är