<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->så sant så sant..budgivning eller såld e vad som gäller..
jag vet inte men det verkar som om Västerbotten har sluppit dessa moppenasare..
Norrbotten har några hårdingar som hugger efter prylarna som kobror. Ibland kommer prylarna ut igen efter ngr dagar men till ett helt annat pris. <!-- </EdIndex> --></div>
Raketsport skrev:Jaså, du köpte 1238'an. Bra köp!
Alabamamannens Mini var inte dum den heller.
Vad jag har sett på annonser så är det inte ofta det finns fynd i Norrbotten och dyker det upp bra priser så blir det budgivning.
Fast det blev nog ingen mini för Alabamamannen,hade inte möjlighet till köp förrän till veckan & säljaren skulle absolut sälja innan helgen <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo är nog tyvärr så att det är svårare och svårare att göra fina klipp nu, dessutom har det ju satts i system av många att köpa fina dugliga moppeobjekt att skrota och skicka iväg för dyra pengar på tradera..synd för på detta viset blir det ju ännu färre fina gammla moppar kvar..och hiskeliga reservdelspriser men precis som goa doktorn säger så drar det ällt för många trevliga objekt söderut.. från norrland, brukar ju vara svårt att bjuda över..med tanke på den lön man har trots allt gör man ju fortfarande nåt klipp men alltmer sällan.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->boendekostnaderna i ö-vik är ju självklart lite billigare än t.ex stockholm men tillräckliga eftersom det ju oxå finns färre arbetstillfällen här <!-- </EdIndex> --></div>
pangerva skrev:Men boendekostnaderna är billigare, eller
jorru här är det billigt å bo eller ja vet inte.. husen i stan ligger på ca 600 å uppåt å åker man ut på landet (ca 5mil å längre) kan man få en helt funkis kåk med garage för under 100 papp men här är det inte huset som kostar utan i vårat mörka kallhål är det uppvärmnigen å elen som ligger på hutlösa summor. Det är därför dom nästan ger bort hus på landet. Detta ihop med kassa löner & eller arbetslöshet gör det nog inte till nåt fördelaktigare med Norrland det jämnar nog ut sig i längden som frisören sa men.. är det inte liiite fel tråd nu va.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->he-he jo tror tråden spårat ur lite tillbaka till mopparna...snääällla doktorn och alabamamannen berätta lite vad ni har för kul i gömmorna vi är ju fortfarande lika nyfikna <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här kommer en gruppbild på mina mopeder:
På bilden saknas dock min NV -54 å min tyskspecade M50Racing. M50Racing'en behöver väl dock lite kärlek innan den rullar och får vara med på bild
men NV'n pumpar man bara bakdäcket på då och då så är det bra.
/ Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.