Filmtips
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->håller ju helt med dig s compakt den riktiga bond för mig är oxå Roger Moore, clintanfilmen du nämmner är ju hel kanon oxå..
<!-- </EdIndex> --></div>

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Roger Moore är favoriten. Det är lite humor i Bond-filmerna han är med i. Sean Connery är också bra, men hans Bond är lite mer torr. I första filmen Dr. No (inte Dr.Novolette) så är huvudrollsdtjejen Ursula Andress dubbad för att hon hade en hemsk röst och i den så sjunger James Bond lite duett med henne. Tufft, knappast...
Filmklipp:
http://www.youtube.com/watch?v=XXnwUUeiY_M&feature=related <!-- </EdIndex> --></div>
Filmklipp:
http://www.youtube.com/watch?v=XXnwUUeiY_M&feature=related <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Urusla Anders
Men hennes brorsa sjöng ännu sämre. Dom kallade honomRaketsport skrev:Roger Moore är favoriten. Det är lite humor i Bond-filmerna han är med i. Sean Connery är också bra, men hans Bond är lite mer torr. I första filmen Dr. No (inte Dr.Novolette) så är huvudrollsdtjejen Ursula Andress dubbad för att hon hade en hemsk röst och i den så sjunger James Bond lite duett med henne. Tufft, knappast...
Filmklipp:
http://www.youtube.com/watch?v=XXnwUUeiY_M&feature=related
Urusla Anders

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Haha, ja Urusla Anders känner man ju till.
Om det ändå varit så att hon bara dubbades under sången, utan alla hennes repliker är dubbade filmen i genom.
Där ser man vad utseendet hade för betydelse på Bondbrudrana ända från första start. <!-- </EdIndex> --></div>
Om det ändå varit så att hon bara dubbades under sången, utan alla hennes repliker är dubbade filmen i genom.
Där ser man vad utseendet hade för betydelse på Bondbrudrana ända från första start. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Överdrivna men actionfyllda plastbilar i olagliga streetrace o diverse brott så är väl the fast and the furious de absolut bästa? I dagens läge!
En film jag såg på bio nyligen var Änglagård 3! Den var riktigt bra, verkligen värd att kolla på! <!-- </EdIndex> --></div>
En film jag såg på bio nyligen var Änglagård 3! Den var riktigt bra, verkligen värd att kolla på! <!-- </EdIndex> --></div>
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Jag gillade inte 2'an. Viveka Seldahl gjorde ju ettan till en höjdare med sina utspel. Synd att hon har avlidit. <!-- </EdIndex> --></div>Braxmatte skrev:Har du sett dom två tidigare, jag har hört att 3an är sämstPipaZ skrev:En film jag såg på bio nyligen var Änglagård 3! Den var riktigt bra, verkligen värd att kolla på!
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
Raketsport: När vi pratar om änglagård och avlidit är det ju bara säga RIP till Per Oscarsson
Jag har bara sett 1an och 3an, men sämst vet ja inte riktigt? Tycker den var riktigt okej för att vara en "nutida" film:PBraxmatte skrev:Har du sett dom två tidigare, jag har hört att 3an är sämstPipaZ skrev:En film jag såg på bio nyligen var Änglagård 3! Den var riktigt bra, verkligen värd att kolla på!
Raketsport: När vi pratar om änglagård och avlidit är det ju bara säga RIP till Per Oscarsson

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Ja men visst! En fantastisk skådespelare. <!-- </EdIndex> --></div>PipaZ skrev:Jag har bara sett 1an och 3an, men sämst vet ja inte riktigt? Tycker den var riktigt okej för att vara en "nutida" film:PBraxmatte skrev:Har du sett dom två tidigare, jag har hört att 3an är sämstPipaZ skrev:En film jag såg på bio nyligen var Änglagård 3! Den var riktigt bra, verkligen värd att kolla på!
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson