Filmtips

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Barnen från Frosmofjället slider_anon.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kan bara hålla med när det gäller Clintan och Bondfilmerna (i min ålder är självklart Roger Moore bästa Bond)

Clintans kultrulle nr:1 Den gode den onde den fule går aldrig ur tiden... <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->håller ju helt med dig s compakt den riktiga bond för mig är oxå Roger Moore, clintanfilmen du nämmner är ju hel kanon oxå.. 8) <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Roger Moore är favoriten. Det är lite humor i Bond-filmerna han är med i. Sean Connery är också bra, men hans Bond är lite mer torr. I första filmen Dr. No (inte Dr.Novolette) så är huvudrollsdtjejen Ursula Andress dubbad för att hon hade en hemsk röst och i den så sjunger James Bond lite duett med henne. Tufft, knappast...
Filmklipp:
http://www.youtube.com/watch?v=XXnwUUeiY_M&feature=related <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Gillar nog mera Råger Måår i snobbar som jobbar - passar mig bättre.. :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Levve

Inlägg av Levve »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketsport skrev:Roger Moore är favoriten. Det är lite humor i Bond-filmerna han är med i. Sean Connery är också bra, men hans Bond är lite mer torr. I första filmen Dr. No (inte Dr.Novolette) så är huvudrollsdtjejen Ursula Andress dubbad för att hon hade en hemsk röst och i den så sjunger James Bond lite duett med henne. Tufft, knappast...
Filmklipp:
http://www.youtube.com/watch?v=XXnwUUeiY_M&feature=related
Men hennes brorsa sjöng ännu sämre. Dom kallade honom
Urusla Anders :oops: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Haha, ja Urusla Anders känner man ju till.
Om det ändå varit så att hon bara dubbades under sången, utan alla hennes repliker är dubbade filmen i genom.
Där ser man vad utseendet hade för betydelse på Bondbrudrana ända från första start. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
PipaZ

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Överdrivna men actionfyllda plastbilar i olagliga streetrace o diverse brott så är väl the fast and the furious de absolut bästa? I dagens läge!

En film jag såg på bio nyligen var Änglagård 3! Den var riktigt bra, verkligen värd att kolla på! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

PipaZ skrev:En film jag såg på bio nyligen var Änglagård 3! Den var riktigt bra, verkligen värd att kolla på!
Har du sett dom två tidigare, jag har hört att 3an är sämst <!-- </EdIndex> --></div>
Ordförande i Hallstamoppers :D
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

Braxmatte skrev:
PipaZ skrev:En film jag såg på bio nyligen var Änglagård 3! Den var riktigt bra, verkligen värd att kolla på!
Har du sett dom två tidigare, jag har hört att 3an är sämst
Jag gillade inte 2'an. Viveka Seldahl gjorde ju ettan till en höjdare med sina utspel. Synd att hon har avlidit. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
PipaZ

Inlägg av PipaZ »

Braxmatte skrev:
Jag har bara sett 1an och 3an, men sämst vet ja inte riktigt? Tycker den var riktigt okej för att vara en "nutida" film:P

Raketsport: När vi pratar om änglagård och avlidit är det ju bara säga RIP till Per Oscarsson :( <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

PipaZ skrev:
Braxmatte skrev:
Jag har bara sett 1an och 3an, men sämst vet ja inte riktigt? Tycker den var riktigt okej för att vara en "nutida" film:P

Raketsport: När vi pratar om änglagård och avlidit är det ju bara säga RIP till Per Oscarsson :(
Ja men visst! En fantastisk skådespelare. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo får nog gå å kika på änglagård nr 3 om den forfarande rullar på bion här.. :) <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Levve

Inlägg av Levve »

Raketaren skrev:jo får nog gå å kika på änglagård nr 3 om den forfarande rullar på bion här.. :)
Har kört den 2ggr på bion hemmavid, och måste säga att man lyckats så pass bra med en 3:e uppföljare. :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

Levve skrev:Har kört den 2ggr på bion hemmavid, och måste säga att man lyckats så pass bra med en 3:e uppföljare. :D
Eehh nr 3 måste väl bli 2a uppföljaren :oops: <!-- </EdIndex> --></div>
Ordförande i Hallstamoppers :D
Skriv svar