Återupplivning GT-250 -77
- Lasse väss
- Forumsponsor
- Lasse väss
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tusen tack för hjälpen 
Då verkar det finnas nya att köpa för 30:- st
Edit: Blinkerglas är nu beställda !
Idag provade jag att polera lite med autosol , köpte en tub på affär`n
Jäsiken vad fint styret blir
det som var så fult !!
men orken tryter i dag... farför
Jo det vet jag
<!-- </EdIndex> --></div>

Då verkar det finnas nya att köpa för 30:- st

Edit: Blinkerglas är nu beställda !
Idag provade jag att polera lite med autosol , köpte en tub på affär`n
Jäsiken vad fint styret blir

men orken tryter i dag... farför

- Lasse väss
- Forumsponsor
-
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sen ska du väl vara medlem i Suzuki 2-taktsklubben också, och träffa oss andra blårökare!
http://www.suzuki2-takt.se/

- Lasse väss
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Jag gick dit och kollade lite nu !
Nån snubbe har en GT750 som han kallade Beauty of Nusnäs
Kommer den från våran by 
Nu har jag teknat försäkring, och påställning blir i kväll... så får vi se i morgon bitti om det blir åka av till jobbet
Jösses va fräntfrippegubben skrev:Sen ska du väl vara medlem i Suzuki 2-taktsklubben också, och träffa oss andra blårökare!

Nån snubbe har en GT750 som han kallade Beauty of Nusnäs

Nu har jag teknat försäkring, och påställning blir i kväll... så får vi se i morgon bitti om det blir åka av till jobbet

- Lasse väss
- Forumsponsor
- Lasse väss
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lite "Uppdate" så här på slutet av den så kallade "återupplivningen" 
Är numer medlem i Suzuki 2-takts klubben ! har även fått helt klart för mig varför dom kallar sin blogg för Blåröksbloggen...
Alltså, vi snackar blårök på RIKTIGT
På dessa maskiner funkar oljepumpen så att ju mer gaspådrag ju mer olja, och vid fullgas under pågående ax så verkar pumpen tappa alla sina hämmningar
... Hi hi hi...
Tog maskinen till jobbet i går och drog en extra sväng på väg hem, totalt fem mil, ska bli kul nu snart och se om röken har lagt sig på rakan hem till vår by sedan i går
Pratade med ordförande i går kväll ang org. sadelöverdrag och nya "Pads" fram , och det tog inte många sekunder förens han hade mailat nån polare i England ang det
(Service !! )
Bilder kommer så for jag fått på nya regskylten och tvättat den igen.. <!-- </EdIndex> --></div>

Är numer medlem i Suzuki 2-takts klubben ! har även fått helt klart för mig varför dom kallar sin blogg för Blåröksbloggen...

Alltså, vi snackar blårök på RIKTIGT

På dessa maskiner funkar oljepumpen så att ju mer gaspådrag ju mer olja, och vid fullgas under pågående ax så verkar pumpen tappa alla sina hämmningar

Tog maskinen till jobbet i går och drog en extra sväng på väg hem, totalt fem mil, ska bli kul nu snart och se om röken har lagt sig på rakan hem till vår by sedan i går

Pratade med ordförande i går kväll ang org. sadelöverdrag och nya "Pads" fram , och det tog inte många sekunder förens han hade mailat nån polare i England ang det

Bilder kommer så for jag fått på nya regskylten och tvättat den igen.. <!-- </EdIndex> --></div>
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vilket klipp du har har gjort! Förmodar att den var billig dessutom är den redan körklar och påställd, å som grädde på moset så har du hittat en Suzuki 2-taktsklubb i närheten. Kan inte bli bättre!
KÖR SÅ DET RYKER! <!-- </EdIndex> --></div>
KÖR SÅ DET RYKER! <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
- Lasse väss
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Det nu hemkommna blinkerglaset passade pefekt ! (Tack ni som mätte era) Regplåten kom i går, så den ska monteras i kväll, fick mail från "ordföranden att orginal Suzuki sadelöverdrag finns för omg lev, och inte var det dyrt heller
likaså nya "Pads" (Fanns för 19 euro)
Flång nya backspeglar sitter det också på nu för 95:-/paret
En full dunk med V-power står i bilen, pga. att jag höll på att köra soppatorsk i förgår
Nu ska vi snart ut och "rökapå" lite igen..
Klipp ! ! Jo, jag borde bli frisörRaketsport skrev:Vilket klipp du har har gjort! Förmodar att den var billig dessutom är den redan körklar och påställd, å som grädde på moset så har du hittat en Suzuki 2-taktsklubb i närheten. Kan inte bli bättre!
KÖR SÅ DET RYKER!

Det nu hemkommna blinkerglaset passade pefekt ! (Tack ni som mätte era) Regplåten kom i går, så den ska monteras i kväll, fick mail från "ordföranden att orginal Suzuki sadelöverdrag finns för omg lev, och inte var det dyrt heller

Flång nya backspeglar sitter det också på nu för 95:-/paret

En full dunk med V-power står i bilen, pga. att jag höll på att köra soppatorsk i förgår

Nu ska vi snart ut och "rökapå" lite igen..

- Lasse väss
- Forumsponsor
- Lasse väss
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En liten och snabb uppdatering :
Tur till jobbet idag, VARMT ute ... Någolunda putsad, ska snart beställa sadel och pads, men fick en PDF-fil inehållande 30 sidor NOS prylar till Sukinin... å vaje sidan har en fasansfullt massa artiklar
måste läsa igenom den om jag inte ska ha något mer i samma veva !
Fick tid på bilprovningen om två veckor.......
Den går bara bättre och bättre, V-power gjorde susen i denna maskin
En snabb bild...
Tur till jobbet idag, VARMT ute ... Någolunda putsad, ska snart beställa sadel och pads, men fick en PDF-fil inehållande 30 sidor NOS prylar till Sukinin... å vaje sidan har en fasansfullt massa artiklar

måste läsa igenom den om jag inte ska ha något mer i samma veva !
Fick tid på bilprovningen om två veckor.......
Den går bara bättre och bättre, V-power gjorde susen i denna maskin

En snabb bild...