Farsans raket.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den 16/6. Och med tanke på att jag kom hem med den till Karlstad den 15/5 så har det varit noga att göra saker lite forcerat. Sen finns det saker kvar att göra. Nya fälgbanor och ekrar, leta bättre krom osv. Men han kanske vill pyssla lite själv far..... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Idag är det spännande. Frun ska åka till Rösebäcken, (moppeskrot i Väse utanför Karlstad.) med drevet till hastighetsmätaren, för dom löder på en ny pinne för drivningen av drevet där. Ska enligt uppgift kosta 50 spänn, och det är det väl värt då det är snudd på omöjligt att hitta ett som inte gått av. Återkommer med bilder på resultatet. Nu ska vi ut och ha lite sommarlov jag och barnen, men sen kör vi igen. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja då har man gjort lite till då. Drevet till hastighetsmätaren fick jag ta till jobbet och löda eftersom dom inte hade tid på rösebäcken´s. Nytt bromstag monerat, nytt avgassystem, justerade lameller, ny olja, dekaler, sadel....ja då var man väl klar då antar jag! 
Just det...bensinkranen skickar bensin åt alla håll utom till förgasaren.
Att det alltid ska vara nåt jävelskap in i det sista. Ja ja, det blir förmodligen inget överlämnande förrän på lördag i vilket fall. Lite bilder på slutresultatet lägger jag med om nån är intresserad av hur det blev. Dock så ska den tvättas då det är damm och vattenfläckar efter dekalmonteringen kvar, men i stort känner jag mig nöjd. En liten strunt sak bara. Jag blir jäkligt störd på skruvspår som inte ligger "rätt". Kolla skruvarna på styrkåpan, det SKA gå att få dom rakt fram.
(Det är nog någon bokstavs kombination som spökar!
)
Nu blir det nog tyst från mig ett tag, men var så säker på att jag kommer fortsätta logga in och ha koll på sidan. Och vem vet, det blir nog mera raketjobb framöver. Fälgar, ekrar...ja mycket vill ha mer!
So long, and see ya all in the future!

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>

Just det...bensinkranen skickar bensin åt alla håll utom till förgasaren.

Att det alltid ska vara nåt jävelskap in i det sista. Ja ja, det blir förmodligen inget överlämnande förrän på lördag i vilket fall. Lite bilder på slutresultatet lägger jag med om nån är intresserad av hur det blev. Dock så ska den tvättas då det är damm och vattenfläckar efter dekalmonteringen kvar, men i stort känner jag mig nöjd. En liten strunt sak bara. Jag blir jäkligt störd på skruvspår som inte ligger "rätt". Kolla skruvarna på styrkåpan, det SKA gå att få dom rakt fram.
(Det är nog någon bokstavs kombination som spökar!

Nu blir det nog tyst från mig ett tag, men var så säker på att jag kommer fortsätta logga in och ha koll på sidan. Och vem vet, det blir nog mera raketjobb framöver. Fälgar, ekrar...ja mycket vill ha mer!
So long, and see ya all in the future!

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
-
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mycket fint jobb , trodde aldrig du skulle hinna !!!
Hälsa FARSAN
<!-- </EdIndex> --></div>
Hälsa FARSAN

Min första moppe RAKET -> http://cylinderloppet.zoomin.se/P3244400
Lyssna På Veckans Låt ----> http://cylinderloppet.zoomin.se/A145568
Lyssna På Veckans Låt ----> http://cylinderloppet.zoomin.se/A145568
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jättesnygg..
en mycket vacker raket blev det, hoppas far din blir riktigt överaskad.. 
självklart ska du renovera fler moppar
<!-- </EdIndex> --></div>

självklart ska du renovera fler moppar

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
- Lasse väss
- Forumsponsor
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu är kranen bytt och under över alla under, den startade på 3:e kicken. Men det kommer behövas en seriös viktkompensering. Varken jag eller farsan ser ut som eller väger som en 60-tals mopedist. 
Självklart kommer bilder på överlämnandet. (Var nog lite snabb med att tacka för mig.) Det blir faktiskt idag, jag orkar inte hålla mig i två dagar till. I'll be back säger jag istället. <!-- </EdIndex> --></div>

Självklart kommer bilder på överlämnandet. (Var nog lite snabb med att tacka för mig.) Det blir faktiskt idag, jag orkar inte hålla mig i två dagar till. I'll be back säger jag istället. <!-- </EdIndex> --></div>
-