<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Välkommna till stor stan Uppsala, Läste att Miriam Wahlfridsson skulle köra rally utomlands, vet du om hon möjligen är släkt med Per-Inge Wahlfridsson, <!-- </EdIndex> --></div>
alf-johan skrev: Läste att Miriam Wahlfridsson skulle köra rally utomlands,
Hon är kartläsare såg jag.
Ja just det ursäkta, men det finns Per-inge och P-O som heter wahlfridsson och båda är och har varit rallyförare den älsta av dom är från min generation,
Föresten Hasse så har jag idag tagit en vända med min Suka i snön , riktigt kul <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ska å titta på Vännäs-plåt Rally näst kommande helg. Har inte varit på rally tidigare, så det ska bli kul. http://www.vannasmotorklubb.se/ <!-- </EdIndex> --></div>
alf-johan skrev:Föresten Hasse så har jag idag tagit en vända med min Suka i snön , riktigt kul
Så pass, ja jag har inte kört i kylan sen tidiga sjuttiotalet, med då var jag
inte full av reumatism heller. Nä numera vill jag ha värme.
Gasa lugnt
Jag brukar inte vara ute så mycket å åka i kylan jag heller, men jag har hållit på å mekat så man måste prova liksom, du vet man är ju stel i alla leder utom en , när man är 70+ <!-- </EdIndex> --></div>
alf-johan skrev:Välkommna till stor stan Uppsala, Läste att Miriam Wahlfridsson skulle köra rally utomlands, vet du om hon möjligen är släkt med Per-Inge Wahlfridsson,
Tackar! Vet inte vem av walfridssons bröderna som är hennes far!