f50glx skrev:tackar men tture om du vill ska jag ta en ny bild på bara tanken
Ja ja jag vet att jag suger på dekaler men jag hade en tanke att den skulle gå i linje med sömmen på limpan o det var det som fixa till att det blev lite lågt
Uploaded with ImageShack.us
sådärja då har även jag fått min typ från lack tanken kommer senare till 74an men 75ans tank är lackad och monterade dekaler på rätt ställe tture
jag ser att du ska ha surdapprova i´na <!-- </EdIndex> --></div>
Uploaded with ImageShack.us
sådärja då har även jag fått min typ från lack tanken kommer senare till 74an men 75ans tank är lackad och monterade dekaler på rätt ställe tture
jag ser att du ska ha surdapprova i´na
Skulle kunna vara en Casal också. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja janne det är en kåpa till en dappe men du vet ju vad jag tycker om dappe så en så snurra blir det inte utan en orginal 0,8hk 3 fot sa
cobbra det är nog inte din gamla för denna är köpt av alabamamanen <!-- </EdIndex> --></div>
sm-50
e-type-73 objekt
e-type-74
e-type-75 ekf
f-50glx-ekf
1199 flaka
f50glx skrev:ja janne det är en kåpa till en dappe men du vet ju vad jag tycker om dappe så en så snurra blir det inte utan en orginal 0,8hk 3 fot sa
cobbra det är nog inte din gamla för denna är köpt av alabamamanen
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Japp Raketaren det är ramen som jag köpte av dig i Mellsta med en nostank som hade några repor <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det där ser ju grymt fint ut ,tycker bara det är lite konstigt att vissa ramar har en förstärkning vid ljuddämpar fästet och vissa har inte samma år.
Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>