<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tjusigt men är nog mest avundsjuk på ditt mekrum.
Får nog bli en sväng till IKEA tresits tvåsits eller hörnsoffa måntro <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag hade en soffa i verkstaden en sommar
Det var inte alls bra , hade en kompis som höll på och byggde en folkracebil hos mig , varje dag han kom så hade han en låda öl med sig.
Vi skruvade , tog en öl , skruvade lite till ... sen hamnade v i soffan med öllådan
Så blev det inge mer gjort den dagen , och inte dagen efter heller <!-- </EdIndex> --></div>
Braxmatte skrev:Jag hade en soffa i verkstaden en sommar
Det var inte alls bra , hade en kompis som höll på och byggde en folkracebil hos mig , varje dag han kom så hade han en låda öl med sig.
Vi skruvade , tog en öl , skruvade lite till ... sen hamnade v i soffan med öllådan
Så blev det inge mer gjort den dagen , och inte dagen efter heller
fördelen jag har då e att ja ej dricker alltså. haha så ja pysslar lite smått varje dag. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja det är kul med tjänster när det funkar..Men ibland kräver dom gentjänster å det kan bli mindre kul..
Farsan fick en gång i tiden liten pluttgrej fixad på sin borstviska till sin jaktpuffra. Sen kom gubben med ngt så djävulskt med gentjänster Farsan som är plattsättare/murare fick jobba som en gris i flera dagar för att bli kvitt snubben. Har själv råkat ut för personer som man evigt blir i tacksamhetsskuld till så jag tvingar numera alltid dom att ta betalt eller att vi gör allt klart så det inte blir ngt gorm..för gorm kan det bli det kan jag lova..
Hur som helst är jag impad av din hastighet å finishen i projekten! go for it! snyggt med vit förresten fick direkt en bild inför mitt inre..röda fälgar vita däcksidor röd flakesadel med vit kederlist röda flakehandtag texasstyre polerad motor ..ohh så nice!
Jo soffa har man haft i garaget men nu har man inte plats längre men det var härliga tider med garagefester musik å allt vad därtill hör utom att skruva då förstås.. <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette skrev:ja det är kul med tjänster när det funkar..Men ibland kräver dom gentjänster å det kan bli mindre kul..
Farsan fick en gång i tiden liten pluttgrej fixad på sin borstviska till sin jaktpuffra. Sen kom gubben med ngt så djävulskt med gentjänster Farsan som är plattsättare/murare fick jobba som en gris i flera dagar för att bli kvitt snubben. Har själv råkat ut för personer som man evigt blir i tacksamhetsskuld till så jag tvingar numera alltid dom att ta betalt eller att vi gör allt klart så det inte blir ngt gorm..för gorm kan det bli det kan jag lova..
Hur som helst är jag impad av din hastighet å finishen i projekten! go for it! snyggt med vit förresten fick direkt en bild inför mitt inre..röda fälgar vita däcksidor röd flakesadel med vit kederlist röda flakehandtag texasstyre polerad motor ..ohh så nice!
Jo soffa har man haft i garaget men nu har man inte plats längre men det var härliga tider med garagefester musik å allt vad därtill hör utom att skruva då förstås..
min gentjänst till denna killen är inte så allvarlig. skall byta framdrev o justera växlar på hans compact. så ja e glad i alla fall!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kul Doc att du gillar det ja gör! mer bilder kanske redan ikväll. i bästa fall e den på hjul då!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->fixade till hjullagren fram. de låg en o annan halv kula. inte konstigt de gick tungt. men nu e de bättre. satte hjulet¨på plats o skulle känna på fjädringen men gaffeln går lite för trögt så den ska ja att ta isär igen. e ju lättskruvat med nya skruv o inget som sitter fastrostat. satte skärmstagen bak på plats så ja kunde dra stötdämparna bak. de fick nya fina kupolmuttrar. ingen tture puts kanske men ja ska bruka denna sen o den ska ej på utställning.
kommentera gärna vad ni tycker. säg till om ja gör tokigt! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248