<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mera vintage.
Receiver Pioneer SX-737 och skivspelare Pioneer PL-15R.
Funktion och ljud i toppklass!
Dessutom gillar speciellt receivern - den är ju så snygg! <!-- </EdIndex> --></div>
Det finns alltid en bättre metod
- Sök den
- Finn den
- Tillämpa den
tompas11 skrev:Mera vintage.
Receiver Pioneer SX-737 och skivspelare Pioneer PL-15R.
Funktion och ljud i toppklass!
Dessutom gillar speciellt receivern - den är ju så snygg!
kan bara hålla med...pioneerstärkarna från den tidsepoken var riktigt vackra..och gedigna...letar nu en passande direktdriven pioneer skivspelare till min anläggning så känner jag mig ju riktigt nöjd med det hela.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kan bara hålla med...pioneerstärkarna från den tidsepoken var riktigt vackra..och gedigna...letar nu en passande direktdriven pioneer skivspelare till min anläggning så känner jag mig ju riktigt nöjd med det hela..
Sålde en fin Pioneer skivspelare på loppis förra veckan, men den var dyr , 100 kr fick jag för den <!-- </EdIndex> --></div>
Halvars skrev:kan bara hålla med...pioneerstärkarna från den tidsepoken var riktigt vackra..och gedigna...letar nu en passande direktdriven pioneer skivspelare till min anläggning så känner jag mig ju riktigt nöjd med det hela..
Sålde en fin Pioneer skivspelare på loppis förra veckan, men den var dyr , 100 kr fick jag för den
jag misstänker nog att din spelare var av nyare modell då och knappast direktdriven i det snygga teakchassiet...de är isåfall mycket dyra..i allafall modellen som har samma design som min förstärkare..har försökt buda in en på tradera men priset på dessa brukar oftast bli väldigt högt.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mkt , annat än all skit som såldes andra halvan av 80 talet samt halva 90... ingenting att ha, om det inte var dyra top of the line , då snackar vi HiFi... Vem minns inte technics skräpet samt ännu värre Pioneer med allt i ett med masonit på baksidan urk <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt skrev:Mkt , annat än all skit som såldes andra halvan av 80 talet samt halva 90... ingenting att ha, om det inte var dyra top of the line , då snackar vi HiFi... Vem minns inte technics skräpet samt ännu värre Pioneer med allt i ett med masonit på baksidan urk
Glöm för all del inte Fischer! Äkta plastmaskiner fast de hade ju en del fina grejer i katalogerna, dock inget som lokala återförsäljaren tog hem. <!-- </EdIndex> --></div>