<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kommer ihåg i min ungdom , ca 1973 , då smakade jag både choklad och glass, och som jag minns så smaka de lika illa som godis
Mina barn förstår inte varför jag aldrig ätit godis
Det fins ju revbenspjäll, säger jag då <!-- </EdIndex> --></div>
Halvars skrev:Kommer ihåg i min ungdom , ca 1973 , då smakade jag både choklad och glass, och som jag minns så smaka de lika illa som godis
Mina barn förstår inte varför jag aldrig ätit godis
Det fins ju revbenspjäll, säger jag då
Levve skrev:Ett "riktigt" Cuppini för en hundring på DAK-marknan i Falun..
Tjusig ratt Levve !
Jag kom aldrig iväg till DAK, dels har jag börjat plocka och sortera alla objekt som jag har på G och konstaterat att något mer INTE behövs just nu
Sedan håller Billykid på att svetsa under min lilla buss och jag ska fortsätta med upprensning av elsystemet på den <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Degeberga marknad här i Skåne var också rätt OK. Köpte ett NOS framhjul till Alabama och ett par NOS gummihandtag till styret. Just handtagen har ju ingen lyckats kopiera än. Och en underbar gammal patinerad tank till MS50 - med en halvsliten pinuppa på ovansidan. <!-- </EdIndex> --></div>
Lasse väss skrev:Sakta men säkert knappar du in på tjerena
ha-ha glöm det Lasse...den mängden av moppar och delar når jag aldrig upp till... Mona och Jossan får nog ha kvar det norrlänska rekordet... dessutom har jag ju nästan ingen plats för så mycket mer.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
ha-ha glöm det Lasse...den mängden av moppar och delar når jag aldrig upp till... Mona och Jossan får nog ha kvar det norrlänska rekordet... dessutom har jag ju nästan ingen plats för så mycket mer..
hur många har dom igenkligen? <!-- </EdIndex> --></div>
ha-ha glöm det Lasse...den mängden av moppar och delar når jag aldrig upp till... Mona och Jossan får nog ha kvar det norrlänska rekordet... dessutom har jag ju nästan ingen plats för så mycket mer..
hur många har dom igenkligen?
Jag har inte räknat, kanske skulle ta och göra det i morgon (i dag). Ska objekten räknas med i antalet eller?
hur många har dom igenkligen?
Jag har inte räknat, kanske skulle ta och göra det i morgon (i dag). Ska objekten räknas med i antalet eller?
Bra köp raketaren!
Räkna med dom också! Haha <!-- </EdIndex> --></div>