Vad har ni för väder?
Re: Vad har ni för väder?
Strålande sol i går, 19 grader varmt och inget blåsande! Ser ut att bli likadant i dag, sommaren är här för ett par dagar 

- alf-johan
- Forumsponsor
Samma här 20 +Grader och sol Härligt om så för bara några dagar 

min avatarbild : är min gamla "SUKA"
- pangerva
- Forumsponsor
Kanonväder men jag har lagt parkettgolv inne hela dagen.
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Ja, då kan man inte tänka på några svänghjul och tändsystem 

+20 grader i skuggan och strålande sol utan blåst i går, kan inte bli bättre. Lade potatisen 

Börjat dagen med en tallrik gröt ute i trädgården.

/ P

/ P
En tallrik gröt kan jag äta vilken tid på dygnet som helst
Annars en bra start tycker jag. Igår var jag ute och körde bil. Tyvärr hade jag inget mer än en vattenflaska med mig så i Eriksmåla stannade jag vid en bensinmack, liten sådan, och frågade om dom hade glass men det var mer än så. Det var en mindre matbutik med det mesta t.o.m. potatis och lök. Nu hade jag inget kök med mig så det fick bli en glass och en wienerkam för 30 kr och så fick man låna toa. Bra service!
På andra sidan vägen fanns en stor gräsplan med en stor skylt Marknadsplats så nu vet jag hur marknaden ser ut

Annars en bra start tycker jag. Igår var jag ute och körde bil. Tyvärr hade jag inget mer än en vattenflaska med mig så i Eriksmåla stannade jag vid en bensinmack, liten sådan, och frågade om dom hade glass men det var mer än så. Det var en mindre matbutik med det mesta t.o.m. potatis och lök. Nu hade jag inget kök med mig så det fick bli en glass och en wienerkam för 30 kr och så fick man låna toa. Bra service!

På andra sidan vägen fanns en stor gräsplan med en stor skylt Marknadsplats så nu vet jag hur marknaden ser ut

Plus 17 grader och solsken
.

- Bilagor
-
- DSC02760.JPG (713.02 KiB) Visad 1566 gånger
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Ja, grötintag har jag inte heller några bestämda tider för utan det kan ske när som helst på dygnet.56:an skrev:En tallrik gröt kan jag äta vilken tid på dygnet som helst![]()
Annars en bra start tycker jag. Igår var jag ute och körde bil. Tyvärr hade jag inget mer än en vattenflaska med mig så i Eriksmåla stannade jag vid en bensinmack, liten sådan, och frågade om dom hade glass men det var mer än så. Det var en mindre matbutik med det mesta t.o.m. potatis och lök. Nu hade jag inget kök med mig så det fick bli en glass och en wienerkam för 30 kr och så fick man låna toa. Bra service!![]()

Ett fotogenkök är allt A och O när man är ute på tur.

Mvh Patrik
Lite trädgårdsjobb kan man ju passa på att göra i det fina vädret också:

/ P

/ P
Är det en Björk till ? 

Nä, detta var något annat. Ollon eller något hette det?Hasse skrev:Är det en Björk till ?
/ P
21 grader i dag också
Men det var väl sista dagen med den värmen på ett tag. 

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt: