<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->'pälle' tror nog våra raketsportare har skäl att behålla den bilen en bra moppetransportör <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Undrar om min fru tycker det är bra om jag lägger bud på henne?
Om man vinner budgivningen åker man väl ut i kylan innan man hinner blinka <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tycker nog att sådär fula höjningsset inte borde få säljas på tradera utan
dom borde raderas redan vid införandet - fattar inte varför man inte bara
köper längre stötdämpare - mycket snyggare och mera praktiskt <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har inte deras provision höjts? la ut lite grejjer med utrop 40kr, stod att deras provision skulle bli 6kr om jag fick sålt för det priset liiiite väl mycket tkr jag, iaf när man säljer mycket... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tradera är enda riktigt bra auktionssajten på nätet för tillfället annars så
är ju Blocket den enda direktsajten för säljare o köpare
Menar naturligtvis om man vill nå ut till halva världen - vill man inte sälja
så finns det säkert andra halvvissna sajter där man inte säljer nått <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kanske det finns en baktanke med höjningen på tradera nu när det finns ebay.se på svenska... Tradera kanske ska bort på sikt
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja går nog att köpa nån enstaka pryl på tradyyyra, men även köpena blir ju svårare nu eftersom provisionen är såpass hög blir utropspriserna oxå högre, men nu lägger jag nog ner min försäljning av prylar där, lär nog gå att sälja på andra ställen oxå, annars får man fixa en egen auktion hemmavid eller en loppis på överblina prylar.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...