Sida 558 av 805
Postat: 15 sep 2013, 08:00
av cobra karlsson
Den sm50in var väl ett fränt bygge helt i min smak !
Postat: 15 sep 2013, 11:13
av Lolalola
Jag har sett den "live" och den har onekligen sin charm.
Postat: 15 sep 2013, 11:16
av Nedomansky
Postat: 15 sep 2013, 11:16
av Nedomansky
Postat: 15 sep 2013, 12:27
av Sona
Postat: 15 sep 2013, 20:39
av Cobra5000
Postat: 15 sep 2013, 21:41
av Patrik
Postat: 16 sep 2013, 05:15
av mopedus
Lite väl i överkant tycker jag. Man får ju nästan aldrig tillbaks det man lagt ut på en renovering.
Postat: 16 sep 2013, 06:15
av Patrik
mopedus skrev:
Lite väl i överkant tycker jag. Man får ju nästan aldrig tillbaks det man lagt ut på en renovering.
Ja precis. För den summan brukar man ju få en hel hög med Autopeder.
/ P
Postat: 16 sep 2013, 06:21
av Patrik
har dock en ovanlig och kul 4 - växlad Puch Mexico-motor
Jo jo, är väl en fyrväxlad DE/AT såld motor helt enkelt bara.
Å lite nyare också.
http://www.blocket.se/goteborg/Puch_Ala ... ?ca=16&w=3
/ P
Postat: 16 sep 2013, 09:41
av Hynboholm
Tror att jag ska börja renovera Sachsmotorer om folk betalar 8500:- för en renovering...
http://www.blocket.se/stockholm/Sachs_f ... m?ca=7&w=3
Postat: 16 sep 2013, 09:51
av erlan
en jofrabcylinder från 2010+ är inte det risk att det är ett sånt där missfoster med olika stora kanaler?
8500?? ja arbetskostnaden för ett noggrant jobb på en verkstad som sköter sig med skatter och allt, den hamnar nog på mellan 4 och 5000.
och måste man lämna garanti så blir man nog petigare när man dömer ut delar som dåliga.
skulle inte förvåna mig om det sitter både ny vevaxel, kopplingskorg, och utgående axel i den motorn.
erlan
Postat: 18 sep 2013, 14:00
av Nedomansky
Postat: 18 sep 2013, 14:38
av Forsgren
Visst, bara lite silvertejp på sadeln så är den fit for fajjt

Postat: 18 sep 2013, 16:49
av Micke S
Senbarock med adlig proveniens
