<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här i Kalmar är det minus 9 och snöbyar. Dom har varnat för mycket snö och det kan det bli av de här snöbyarna som bildas över Östersjön. Det är ett typiskt återkommande vinterfenomen just här. Jag bar in ved sent i går kväll och kunde inte elda under tiden så idag var det rätt utkylt. Nu har jag emellertid eldat hela morgonen och förmiddagen så nu är det varmt och skönt igen. Tyvärr är jag dålig magen idag så jag har inte lust med någonting alls.... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bara -19 här Men ska väl bli kallare nu framåt helgen Idag är det klart och fint väder. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->här har det hållit sig till endast -18 grader.. räcker ju ändå eftersom jag hatar både vinter å kyla.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->-14 alldeles för kallt. Solen visade sig ett tag, men den vandrade inte ner via solfångaren ner i tanken. Men + 2 vid utloppet, där givaren sitter.
Tur att det fins ved, som går åt. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kommer doktorn ihåg då det begav sig den 1 mars ifjol då du startade tråden: Kolla vad som väntar..
---------------------------------------------------------------------------------------------
#Hur är vädret tråd..
Har ni bra väder ? Här har kylan försvunnit för ngn dag sedan å igår låg man på altanen i strålande solsken +5 i skuggan
Idag lite kallare -8 men knallsol #
--------------------------------------------------------------------------------------------- <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Var är Zappafan någerst Han skriver ju aldrig någonting om att även han har väder...kanske han inte har nått väder
Hur är det nu zappafan - har du nått väder ikväll <!-- </EdIndex> --></div>